Autor Wiadomość
mentor
PostWysłany: Pon 11:54, 24 Gru 2018    Temat postu:

Ja w 450 nigdy nie mialem problemu. Zawsze troche oleju na powierzchnie cylindra i ladnie mi wchodzil. A dopiero potem tlok nakladalem na korbe sworzen i zabezpieczenie. Dla mnie tak bylo najlatwiej. Bo jak zalozysz najpierw tlok na korbe to potem on lata jak dziki i musi Ci ktos pomoc.
henio12323
PostWysłany: Nie 21:36, 23 Gru 2018    Temat postu:

najlepiej palcami - kieeeedys montowałem w 525 pierscien, chciałem wkrętaka uzyc, wskoczył miedzy lamelki pierscienia i go połamał ;/ także najłatwiej to palce i 2 osoby
czasem nawet serwisówka zaleca żeby tłok sobie wrzucic w cylinder - a dopiero potem zakłądac tłok na korbowód - na stole tez łatwiej to zrobic
mozna tez próbowac patentów owijac jakimis blaszkami sa też specjalne przyrządy do montowania pierscieni - ale do amatorskiej obsługi jednego motocykla raczej nieopłacalny temat
dioda
PostWysłany: Nie 20:47, 23 Gru 2018    Temat postu:

Pany takie pytanie,,.jak montujecie tłok w 4paku to zakładając cylinder jak sobie radzicie z pierścieniami,ściskacie tylko palcami żeby w początkowym etapie weszły?
wsk125
PostWysłany: Śro 18:58, 28 Lis 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
jak juz zakupiłes tłok to w opakowaniu masz instrukcje i tam jest podany luz

Jeszcze nie kupiłem.
henio12323
PostWysłany: Śro 18:44, 28 Lis 2018    Temat postu:

jak juz zakupiłes tłok to w opakowaniu masz instrukcje i tam jest podany luz
wsk125
PostWysłany: Śro 17:25, 28 Lis 2018    Temat postu: Luz montażowy tłoka KTM sxf 250 2014

Hej.
Tak dla pewności pytanie luz montażowy tłoka wossner do KTM sxf 250 2014 powinien wynosić 0.04 mm. Jak by co to mnie poprawcie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group