henio12323 |
Wysłany: Śro 8:45, 19 Gru 2018 Temat postu: |
|
czesc jak najbardziej cos trafić mozna - ale tez i łatwo o gruza, czesto widze u klientów takie motocykle zza granicy sprowadzane - niektóre wyglądaja jakby wczoraj zjechały z taśmy produkcyjnej ;D
koszt obsługi silnika V jest na pewno najdrozszy, pompy jak nie maja problemów to nie ma co ruszać, wazna jest jedynie regularna wymiana płynów,
u nas na serwisie ( ASO KTMA ) średnio taki przegląd takiego motocykla zamyka sie w 2000 zł - mówie tu o luzach zaworowych, wymiana płynów, filtrów oleju ) czasem ktos chce wymienic zestaw naprawczy pompy wody kilka stówek trzeba doliczyć. tez zalezy w jakim stanie sam egzemplarz - jak wspomniałem u nas trafia wiele na prawde ładnych modeli i praktycznie nie ma sie czego dodatkowo przyczepic, ale raz sie trafił motocykl z nieduzym przebiegiem w którym skonczyło sie po przeglądzie na wymianie tłoków i łancuszków ;D |
|