Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Sob 4:10, 05 Maj 2012    Temat postu:

tylko kup dobra athene albo oryginal , zadne omp czy inne czjang czonk z chin
WhiteWolf
PostWysłany: Pią 21:12, 04 Maj 2012    Temat postu:

Sprawdź w Larssonie po roczniku, do mojego były pojedyncze.
http://www.larsson.pl/index.php?c=ai&bidt=lc4
Pazio
PostWysłany: Pią 16:42, 04 Maj 2012    Temat postu:

Gdzie kupię uszczelkę pod głowicę?na allegro aktualnie same komplety.w serwisie kupię?
Rysiek24
PostWysłany: Czw 13:48, 03 Maj 2012    Temat postu:

tak test pod cisnieniem , ale tego juz chyba sam nie zrobisz
Pazio
PostWysłany: Śro 18:53, 02 Maj 2012    Temat postu:

spala płyn,jak sprawdzić,czy głowica jest ok?test ciśnieniowy?
czlowiekzprzeszlosci
PostWysłany: Wto 6:28, 01 Maj 2012    Temat postu:

Jak kopci tylko na biało to płyn, jak kopci na niebiesko to oliwa
Rysiek24
PostWysłany: Pon 12:17, 30 Kwi 2012    Temat postu:

no to wkoncu olej czy plyn chlodniczy ?? tlumik jest brudny od sadzy wiec plyn miesza sie z tym co w tlumiku i dlatego moze byc czarny , zapach spalanego oleju rozni sie znacznie od plyny chlodniczego , dla testu zalej uklad chlodzenia czysta woda
Pazio
PostWysłany: Pon 5:56, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Jakbym dłużej pojeździł to wiedziałbym czego ubywa,ale boję się że zepsuję jeszcze bardziej.
Pazio
PostWysłany: Pon 5:53, 30 Kwi 2012    Temat postu:

właśnie nie jestem pewien czy to płyn,głowicę rok temu zdejmowałem,cylinder był planowany,dokręcałem 50 Nm,uszczelka była nie z kompletu,może jej jakość nie była najlepsza. Czy płyn wyciekał by spod kolektorów?chyba spalał by się całkowicie i w formie pary z tłumika się wydostawał...jak sądzicie???a gdyby spalany był jednak olej,to też zacząć od głowicy?może pierścień zgarniający?
Rysiek24
PostWysłany: Nie 22:09, 29 Kwi 2012    Temat postu:

zdemij glowice i oblukaj , uszczelniacze nie maja nic do spalania plynu chlodniczego , na 90% poszla uszczelka - warto planowac cylinder i glowice w takim przypadku , jesli miales pecha strzelila glowica....
Pazio
PostWysłany: Nie 16:25, 29 Kwi 2012    Temat postu: Awaria silnika 620...POMOCY!!!

Witam!mam problem z 620 egs-e z 97 roku.od niedawna mocno kopci,na biało lub siwo i wycieka spod kolan wydechowych.spala olej lub płyn chłodniczy przez to też ciężko odpala. Sad wylot tłumika jest mokry,nalot ten jest słodki,tak jak płyn chłodniczy,ale też i czarny...co mogło nawalić?uszczelka pod głowicą?uszczelniacze zaworowe?głowica?....od czego mam zacząć? Dzięki z góry za każdą pomoc!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group