Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 21:00, 20 Lut 2019    Temat postu:

to jeszcze zalezy jak chcesz zadbac - ja do swojego motocykla niezaleznie co to jest nie zalał bym nic co nie jest syntetykiem, wiec zalał bym motula 7100 do takiej spokojnej jazdy, 300V jakbym ostro ganiał takim sprzętem
ale jak nie chcesz pakowac kasy w olej motul 5100 wystarczy
Artii
PostWysłany: Śro 20:53, 20 Lut 2019    Temat postu:

Moto będzie używane do jazdy po leśnych drogach, bez szaleństw.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:23, 20 Lut 2019    Temat postu:

zalezy jak uzywasz sprzetu
Artii
PostWysłany: Śro 20:11, 20 Lut 2019    Temat postu:

Dzięki wszystkim za wypowiedzi.. postanowiłem remontować silnik.
Znalazłem w dobrej cenie cylinder, tłok i głowice a wał okazało się ze ma czop 40mm więdz wleci nowa korba Smile
Jaki olej polecacie lać do silnika?
fomek5
PostWysłany: Wto 18:39, 12 Lut 2019    Temat postu: Silnik

Jezeli wal ma czop 35mm to lipa bo tylko oryginalna korba dostepna, jezeli 40 mm to korba wossnera podejdzie - koszt 600 zl + przebicie 150, lozyska na silnik 400 zl, uszczelki + uszczelniacze 400 zl, tuleja cylindra 400 zl, tlok 550 zl, glowica uzywana miedzy 300 a 500 zl + remont podstawowy liczac z dwa zawory nowe + docieranie to koszt okolo 500 zl (jak przyjdzie Ci wymienic wszystkie zawory to 1000 zl za same zawory), po takim strzale pompa olejowa (tu jest jedna) do wymiany zapewne..., koszt od 3000 zl w zwyz na dzien dobry. Jak dojdzie lancuch rozrzadu to masz juz 400 dodatkowo. Czesci sa spokojnie dostepne, tylko poszukac, Henio pracuje w serwisie i ori (czesto tansze niz zamienniki) ma w dobrych cenach Wink, reszta portale aukcyjne i sklepy internetowe
Rysiek24
PostWysłany: Wto 11:04, 12 Lut 2019    Temat postu:

tak , rama jest ta sama , inny gaznik i mozliwe ze jakies zmiany w zaplonie ( magneto) , tylko pamietaj ze sa wersje z walkiem balansujacym i bez , tu niestety jest juz inna rama.
Artii
PostWysłany: Wto 6:37, 12 Lut 2019    Temat postu:

A czy silnik lc4 620 podejdzie mi bez wiekszych problemow i kombinacji ?
henio12323
PostWysłany: Pon 22:20, 11 Lut 2019    Temat postu:

temat cięzki bo zaczyna brakować nowych czesci do takich motocykli, a remont góry silnika ( dobry remont) to wartosc całego motocykla, wiec nie widze tutaj chyba zadnej sensownej opcji, montowac całkiem inny silnik to dla mnie rzeźba, inny silnik sprawny z LC4 pewnie bedzie kosztował tyle co cała jeżdząca LC4ka
Artii
PostWysłany: Pon 21:38, 11 Lut 2019    Temat postu: [KTM 400 LC4] Silnik reanimacja

Witam
Dziś stałem się posiadaczem KTM 400 LC4 RA 1994r
Poprzedniemu właścicielowi w silniku urwał się zawór który narobił spustoszenia:
Głowica zmielona, tłok tak samo, cylinder porysowany i najgorsze wał dostał, korba się nie obraca.
Teraz nie wiem czy wymiana korby jest opłacalna i w ogóle remont tego silnika.
czy kupić inny, może polecicie jakiś silnik do podmianki.
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group