Autor |
Wiadomość |
bartini6 |
Wysłany: Sob 11:12, 23 Lut 2019 Temat postu: |
|
Temat rozwiązany, było za dużo oleju. Post do usunięcia |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 15:22, 22 Lut 2019 Temat postu: |
|
na kole nie jezdziles ? LC4 nie iubi jazdy na kole, albo moto nie lezalo z wlaczonym silnikiem ? , bo wlasnie olej wtedy wypluwa |
|
|
Shimy |
Wysłany: Pon 10:11, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
Zaworek powinien być jeden i tylko w gnieździe do tego przeznaczonym. Stan oleju musisz sprawdzić na ciepłym piecu, grzejesz, czekasz 4-5min i wtedy sprawdzasz faktyczny stan oliwy. |
|
|
bartini6 |
Wysłany: Nie 12:45, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
Spuściłem olej i wlałem nowy, na zimnym silniku dolałem na połowę stanu na bagnecie. Jedna rzecz mnie niepokoi, pod korkiem spustowym z sitkiem nie widzę zaworka, widać tylko puste gniazdo. Pod korkiem z imbusem jest sprężynka i widać głębiej zaworek. W lc4 nie powinno być dwóch? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:39, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
to moze miałes duzo za duzo i nadmiar mogło wywalić |
|
|
bartini6 |
Wysłany: Sob 16:38, 16 Lut 2019 Temat postu: [LC4 620 egs 97] Przyczyna wyrzucania oleju do airbox |
|
Potrzebuję pomocy w diagnozie wypluwania oleju w airbox w moim LC4 620 z 1997r., czy może być to spowodowane jeśli jest zalane za dużo oleju? Patrząc na bagnet w silniku mam górny stan oleju, ramę odpowietrzyłem tak jak serwisówka piszę. Dziś po ok. 10 km jazdy, zatrzymałem się żeby sprawdzić czy wszystko ok. wahacz był ochlapany olejem a kiedy przechyliłem moto na prawą stronę wylało się z airboxa sporo oleju przez rurkę spustową. |
|
|