Autor Wiadomość
katemus
PostWysłany: Wto 23:12, 26 Lut 2019    Temat postu:

u mnie też jak na tą chwilę działa to satysfakcjonująco po mimo, że układ się trochę poci , ściskam jednym palcem bez problemu , ale jak może być jeszcze łatwiej to szkoda nie sprawdzić ,chociaż jakiś cudów się nie spodziewam ,jak miałeś 10-10,5 i przesiadłeś się na 9 to różnica odczuwalna
wrzuciłem podkładkę 0,75 pod wysprzęglik i nie wiem ,może tylko mi się zdaję ,bo nie jezdziłem przez zimę ,ale wysprzęglanie przesunęło się w stosunku do nacisku klamki ,tzn. nie wiele muszę wcisnąć, żeby zwolnic docisk i to półsprzęgło jak by mi zniknęło ,ciężko je wyczuć ,zobaczymy jak na nowej pompie to się zgra
henio12323
PostWysłany: Wto 22:21, 26 Lut 2019    Temat postu:

napisze na PW dokładnie cenowo

co do zmian srednic - tak jak dasz mniejszy tłoczek to lżej chodzi sprzegło - ale mozna przesadzic, bo za mały tłoczek to wymagany wiekszy skok dzwigni, ja sobie tez wrzuciłem mniejszą z 10 ( albo 10,5) na 9, chodzi sporo lżej chociaz fabrycznie chodziło bardzo lekko, ale pełen skok dzwigni nie zawsze super rozsprzęgla gdzies na zimnym jak wcisne mu do konca sprzegło to nadal ma ochote jechać, łatwiej przypalić sprzegło bo jest mega długie półsprzegło.... ale mi akurat takie cos odpowaida ;D
katemus
PostWysłany: Wto 21:48, 26 Lut 2019    Temat postu:

dzięki za fachową pomoc Smile
odkupie magury na tłoczek 9 mm ,pisz na priv szczegóły odnośnie sfinalizowania transakcji Wink
pacjent to sx 150 z 09 r , ogólnie to napisz mi proszę czy dobrze kombinuje z tą pompą na tłoczek 9mm ,bo oryginalnie szły na 9,5mm ,a z tego co po "internetach" piszą ludzie,to na tej o mniejszej średnicy tłoczka ma to jeszcze fajniej pracować...
henio12323
PostWysłany: Wto 20:52, 26 Lut 2019    Temat postu:

mam pompy magura na mineralny i brembo na DOT jakies 600-650 zł kosztowały nowe

jak zalejesz pompe na DOT olejem mineralnym to padną gumki - nie wiem czy w kazdym przypadku, nie wlewałem nigdy mineralnego do brembowskiej pompy, ale magura ma tez pompy na DOT i tam wlany mineralny po kilku dniach ją rozwala na 100%, z kolei nie raz sprzedawałem pompy brembo ( jak i sam montowałem ) do starszych ktmów gdzie szły fabrycznie magury na mineralny, i normalnie zalewany DOT działał - bo pompa brembo montowana nowa była na DOT, przewód wytrzymywał, i wysprzeglik też

ale są nowsze ktmy/ nowsze wysprzegliki identyczne jak te stare ale maja innej konstrkcji tłoczek - mniejszej srednicy a gumka "cisnieniowa" czyli podobnie wyglądajaca jak gumka w pompie - nie sam oring, tam obawiam sie że zły płyn uszkodzi tą gume. dla oringa jak jest zwykły oring NBR jak widze ani DOT ani mineralny płyn nie szkodzą
katemus
PostWysłany: Wto 20:39, 26 Lut 2019    Temat postu:

na dekielku jest napisane ,że "use only dot 4-5.1"
tak na chłopski rozum to olej mineralny powinien mniej szkodzić tej pompie jak płyn dot ,ale to tylko takie moje myślenie ,mogę być w błędzie bo producent być może nie bez powodu zamieścił tą informację...
PS: Heniu, a nie masz może na zbyciu takiej pompy ? kiedyś widziałem ,że coś takiego oferowałeś na giełdzie ,w rozsądnych pieniądzach Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 19:09, 26 Lut 2019    Temat postu:

jak jest na dot to zalej dot - predzej wytrzyma wysprzęglik niz pompa
katemus
PostWysłany: Wto 17:55, 26 Lut 2019    Temat postu: Pompa brembo 9 mm

Planuje zakup pompy sprzęgła .Pojawiły się pompy brembo ,dedykowane do płynu dot.Może ktos ma takową i zechcę podzielić się opinia na jej temat. Czy mogę zalać taką pompę olejem magury ? Czy jak zaleje dotem to oring na wysprzęgliku się nie posypie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group