Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 9:22, 06 Mar 2019    Temat postu:

duke i SMC to calkiem inne motocykle
jest ktm 690 i ma wersje enduro i SMC i praktycznie za wiele sie od siebie nie róznią oprócz kół i pewnie innych nastawien zawieszenia, i innych map zaplonwych.
duke to iny silnik i ma 125 390 albo 990 pojemnosci mówiac o tych kilku letnich

kazdy ktm jest spoko nie ma tu kiepskich pod względem mechaniki, a tak w zasadzie mi najlepiej leza pod wzgledem prowadzenia i tego jak to jeździ
David007
PostWysłany: Śro 8:33, 06 Mar 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak Wink 690 tez fajny sprzęt,


Tak szukam , patrzę, czytam...i trafiłem jeszcze na model smc 😅
Słuszałeś coś o nich tam u siebie?😃

Opini za dużo nie ma o silniku...jedynie co znalazłem to porównywalny do tego co są w duka'ch
henio12323
PostWysłany: Śro 7:16, 06 Mar 2019    Temat postu:

tak Wink 690 tez fajny sprzęt,
Gość
PostWysłany: Śro 0:09, 06 Mar 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
na wszystko niewiele jest rzeczy zbędnych a praktycznie w motocyklach nie ma ich w ogole. wiec wszystko jest wazne - jak nie masz duzego doswiadczenia jak juz wspomnialem polecam zakup wraz ze sprawdzeniem w jakims serwisie


Henio? Jeszcze zapytam , a o 690 masz takie samo zdanie?
David007
PostWysłany: Pon 17:41, 04 Mar 2019    Temat postu:

Oki , dzięki henio i szerokości;)
henio12323
PostWysłany: Pon 16:27, 04 Mar 2019    Temat postu:

na wszystko niewiele jest rzeczy zbędnych a praktycznie w motocyklach nie ma ich w ogole. wiec wszystko jest wazne - jak nie masz duzego doswiadczenia jak juz wspomnialem polecam zakup wraz ze sprawdzeniem w jakims serwisie
David007
PostWysłany: Pon 16:14, 04 Mar 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
pracuje w ASO ktma i nie słyszałem jeszcze o żądnym duke 125 czy 390 w którym był robiony remont silnika Very Happy musiało by sie raczej cos zadziać typu - ktos nie wlał oleju zeby cos sie uszkodziło.
opcja 2 motocykle juz sa tak dobite i maja tak duzy przebieg że wartosc jest na tyle niska że sami po garazach remonty ludzie robią - ale z drugiej strony zadne silnikowe oryginalne czesci sie nie sprzedaja - wiec tu tez raczej mysle ze te silniki sa na tyle palcerne żenie wymagaja serwisów tego typu

kazdy ma swój rozsądny srodek, polecam cos upatrzeć w srodku stawki, i przed zakupem dokonac oględzin dobrych, motocykl z peknietą główką ramy nie powinien byc uzywany na drodze publicznej Smile chyba ze wymiana ramy na nowa koszt z 4-5 tysiecy wiec mało oplacalny temat. lepiej kupic cos ze znaną historią z polskiego salonu,



Dzięki henio ,że wybiłeś mi z głowy tego strupa z "ramą" bo mógłbym wpakować się w niezłe...szambo😃 masz rację poszukam czegoś w lepszej cenie i może trafię na jakiś dobry egzemplarz Very Happy

P.S masz może jakieś porady przy zakupie ? Na co zwrócić bardziej uwagę ?
henio12323
PostWysłany: Nie 18:45, 03 Mar 2019    Temat postu:

pracuje w ASO ktma i nie słyszałem jeszcze o żądnym duke 125 czy 390 w którym był robiony remont silnika Very Happy musiało by sie raczej cos zadziać typu - ktos nie wlał oleju zeby cos sie uszkodziło.
opcja 2 motocykle juz sa tak dobite i maja tak duzy przebieg że wartosc jest na tyle niska że sami po garazach remonty ludzie robią - ale z drugiej strony zadne silnikowe oryginalne czesci sie nie sprzedaja - wiec tu tez raczej mysle ze te silniki sa na tyle palcerne żenie wymagaja serwisów tego typu

kazdy ma swój rozsądny srodek, polecam cos upatrzeć w srodku stawki, i przed zakupem dokonac oględzin dobrych, motocykl z peknietą główką ramy nie powinien byc uzywany na drodze publicznej Smile chyba ze wymiana ramy na nowa koszt z 4-5 tysiecy wiec mało oplacalny temat. lepiej kupic cos ze znaną historią z polskiego salonu,
David007
PostWysłany: Nie 10:32, 03 Mar 2019    Temat postu: Duke 390 / kupa złomu vs przyzwoity sprzęt

Cześć wszystkim ,

Jestem zainteresowany kupnem ktm duke 390 a że mało o nich wiem bo wcześniej pykało się tylko na cross/enduro i jakiś chooper to pomyślałem że założę post 😎 ale do rzeczy...mianowicie chciałem zapytać o remont silników jak to wygląda kasowo i czy jest to adekwatne do ceny "djuków" , zastanawiam się też czy rocznik np 2013 a 2017 poza stylistyką wniosły coś innego w ofertę? No i ostatnia sprawa czy warto tyle za nie dać...widziałem ofertę za 6000 z jakimiś pęknięciami główki ramy na spawie(cena dość okazyjna chyba tylko pies wie w jakim stanie silnik ale się zastanawiam) te np 12k+ do 17r i powyżej 15k z 2017r+...jak myślicie jak najrozsądniej z tego wybrnąć? Pozdrawiam wszystkich 😉

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group