Autor Wiadomość
zaba05
PostWysłany: Pią 16:07, 04 Sty 2008    Temat postu:

Witam.jak wspomniał kolega jak oliwa to Kastrol r4.
ale ja wole kastrola GPS jest drozszy ale moim zdaniem lepszy na szose.
ja dałem 120zł za 4 litry.+Mikro filtr 80zł i filtr do silnika 16zł.
Serwisówki mam do kazdej lc4 ale po niemiecku.ale mam dosłownie od zawieszenia po elektryke da DVD.przesle gratis.
POZDRO.
lopes
PostWysłany: Śro 16:40, 28 Mar 2007    Temat postu:

śrube do odpowietrzenia znajdziesz w poblizu główki ramy ( z jednej wychodzi przewód olejowy a druga jest po przeciwnej stronie)[przynajmniej tak mam w" rd gs")
nalewasz olej normalnie przez korek, wykręcasz śrube odp. i odpalasz motór jak zacznie sie sączyć oliwa wkręcasz śrubeczkę i tile
a co do wymiany to (ja) teren co 1000 km
asfalt -2500km
[CZESCIEJ WYMIENIASZ MNIEJ REMONTUJESZ]
_eNeRg_
PostWysłany: Wto 20:52, 27 Mar 2007    Temat postu:

Witam! A co ze zmiana oleju...słyszałem że trzeba odpowietrzyć układ, w jaki sposób? i co ile najlepiej zmieniać olej przy jeździe mieszanej z przewagą dróg utwardzanych:-) Pozdrawiam.
Gość
PostWysłany: Pon 20:55, 19 Mar 2007    Temat postu:

No witam ja też śmigam rd gsem 620 z 96r.
oliwa na jakiej latam to castrol R4 i jest git
grzesiek
PostWysłany: Śro 23:10, 28 Lut 2007    Temat postu: nie posmarujesz nie popociskasz

Witam! Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Lc 4 GS 620 RD z 96roku . Chciałem się dowiedzieć na jakim oleju najlepiej śmigać(przejechane 20 000 ), i jaka jest ogólnie opinania na temat tych wersji LC 4. Czy dostępne sa gdzies jakieś serwisówki - najlepiej po polsku. Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group