Autor |
Wiadomość |
blu77 |
Wysłany: Pią 11:00, 16 Sie 2019 Temat postu: |
|
wez to sprzedaj i kup normalne moto , nie ma sensu tego naprawiac |
|
|
Marc_ |
Wysłany: Pon 18:42, 05 Sie 2019 Temat postu: |
|
miał na myśli tylko dobrze. hahaha |
|
|
Profesor |
Wysłany: Pon 23:27, 11 Mar 2019 Temat postu: |
|
Po dokładnych oględzinach zauważyłem że jeden z karterów ma sporo ubranego materiału na ściankach i nie pasuje numerem względem drugiego. Szybka decyzja szukam kompletu 2 sztuk w nienaruszonym stanie
|
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Pon 8:46, 11 Mar 2019 Temat postu: |
|
Jak widze takie cos to trace wiare w człowieka |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Nie 23:33, 10 Mar 2019 Temat postu: |
|
Niezły rzeźnik z tego człowieka. Jak można ładować smar do łożysk w silniku?! Dobrze że odzyskałes przynajmniej motocykl. Powodzenia w odbudowie. |
|
|
Profesor |
Wysłany: Nie 22:52, 10 Mar 2019 Temat postu: Stary Exc 400 2002 |
|
Dzisiaj ja opiszę wam moją smutną historie z KTMem. Zakupiłem moja sztukę półtora roku temu i od razu rozsypała mi się skrzyni biegów. Postanowiłem oddać Katie do jak mi się wtedy wydawało "znajomego" o od tego czasu do dzisiaj próbowałem go odzyskać. Dzisiaj po wielkich trudach udało się, wrócił podobno z wymienionymi wszystkimi łożyskami tylko założyć tłok. Niestety wyjąłem silnik z ramy a tu klops wał się nie obraca. Jak się później okazało wszystkie łożyska stare, zatarte i nawciskane do nich jakiegoś smaru. Już teraz bez wahania zabrałem się za rozbiórkę i po kilku godzinach miałem całego kata w częściach pierwszych.
Planu na najbliższy czas wał leci do sprawdzenia, i cylinder do pomiarów, rama do piaskowania i mapowania proszkowego. Planuje całą odbudowę sztukę, wymianę wszystkich łożysk w całym motocyklu i doprowadzenie go do stanu fabrycznego. Będę dodawać co jakiś czas zdjęcia z odbudowy, przy okazji będzie historia
Znalazłem zdjęcie z zakup
I kilka godzin po przywiezieniu
|
|
|