Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 20:18, 17 Maj 2019    Temat postu:

przy tego typu sprzętach lekko czarnawa swieca / ciemny brąz jest ok
Adioss995
PostWysłany: Pią 19:38, 17 Maj 2019    Temat postu:

Podsumowując zrobiłem juz ok 600km jest lekkie cykanie ale chyba one tak mają Wink

oleju nie bierze nic i nie kopci po tygodniowym postoju pali z pierwszego tak samo na ciepłym i mam pytanie odnośnie świecy która ma kolor czarny a elektroda ma kolor też czarny ale z takim nalotem jak by bardzo ciemnego brązu czyli też czarny ;D

gaźnik ustawiony mam na 1,5 obrotu i zastanawiam sie czy jest sens zmniejszać mu jeszcze dawke paliwa żeby świeca była brązowa ?

teraz po regulacji obroty nie ulegały dalszemu spadkowi jak śrube od mieszanki miałem odkręconą na 2,5 obrotu i tak zostawiłem tylko teraz na pewno bedzie świeca czarna

co robić ?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:39, 21 Kwi 2019    Temat postu:

olej mozesz wlać zawsze dowolny
Adioss995
PostWysłany: Nie 17:19, 21 Kwi 2019    Temat postu:

A zapłon na znaki ustawiać czy te 3mm do tyłu jak w 620?

I jeszcze jedno teraz docieram na oleju 15w50 jak będę wymieniał olej to mogę wymienić na ipone katana 10w50?
Adioss995
PostWysłany: Nie 8:40, 21 Kwi 2019    Temat postu:

Dzięki henio teraz przynajmniej mam pewność
henio12323
PostWysłany: Nie 8:19, 21 Kwi 2019    Temat postu:

mam ksiazke serwisową do takiego lc4 600 1993 rok, to podaja 0.15 dla wydechów i ssacych
Adioss995
PostWysłany: Sob 23:11, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Aha rozumiem

A co do luzow zaworowych wyczytałem że do 620 najlepsze są.0.10 ale w serwisowce jest 0.15 A ja mam poj 600 czyli tlok jak przy 400setce i ustawione mam na 0.10
henio12323
PostWysłany: Sob 21:02, 20 Kwi 2019    Temat postu:

mysle ze srubek nie usłyszysz, problem z wyrobionymi srubkami jest taki że szczelinomierzem nie jestes w stanie zmierzyc poprawnie luzu zaworowego - to sie moze byc kwestia stukania bo zmierzona wartosc bedzie realnie wieksza przez zagłębienia na srubkach
Adioss995
PostWysłany: Sob 11:49, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Dobra zrobiłem ok 30 km wszystko jest ok jest cykanie ale dużo mniejsze

Więcej napisze jak trochę polatam i się uloza pierscienie narazie powiem że moto nie kopci i ma odczuwalne więcej mocy ale nic dziwnego jak pierscienie były zjechane

Mam pytanie czym charakteryzują się zużyte śrubki regulacji zaworow ? Tym że się przestawiaja czy może klepia ?
henio12323
PostWysłany: Śro 20:34, 17 Kwi 2019    Temat postu:

specjalnie nie musisz wystarczy standardowo
Adioss995
PostWysłany: Śro 20:22, 17 Kwi 2019    Temat postu:

Ok jutro reguluje zawory składam i będę odpalal i teraz pytanie

Czy muszę jakoś specjalnie docierać moto ?
Adioss995
PostWysłany: Czw 15:30, 11 Kwi 2019    Temat postu:

Kurw. .. pękł pierścień olejowy czekam do wtorku
Rysiek24
PostWysłany: Czw 9:18, 11 Kwi 2019    Temat postu:

cylinder zawsze skrecalem na oko , dynamoetryczny uzywam do glowicy.
henio12323
PostWysłany: Czw 6:43, 11 Kwi 2019    Temat postu:

nie musi byc płaski dynamometr - są do dokupienia adapteryna zwykły kwadrat pod klucze dynamometryczne, z opisanym ramieniem - mozna sobie siłe przeliczyć albo ustawić pod katem 90 stopni ramie i wtedy siła bedzie taka jak zadana na kluczu - i nie są az takie drogie adaptery
Adioss995
PostWysłany: Śro 20:10, 10 Kwi 2019    Temat postu:

No właśnie masakra ...

za jakiś klucz dynamometrycznym plaski musiał bym dac 500zl nawet mechanik nie ma takiego klucza ma same grzechotki

Jutro może coś wyspawie jakaś dźwignię z klucza 15 pod grzechotke:D

Jakies wskazówki co do dalszego składania co warto jeszcze zrobić albo coś?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group