Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 6:33, 30 Kwi 2019    Temat postu:

od kierunków wiązke chyba sie wpinało pod lampą
musi byc całkiem osobna poprowadzona wiązka do motocykla zwykle dodaja w pudełku i mało kto kiedykolwiek to montuje
KTMonster
PostWysłany: Pon 21:08, 29 Kwi 2019    Temat postu:

Mam zamiar podłączyć kierunki, żeby nie było problemów przy przeglądzie, niestety nie mam oryginalnej instalacji. Może ktoś wie czy te wolne przewody pod bakiem to coś od kierunków?

https://drive.google.com/file/d/1BAlCz5npcokqof6es_8-A_kNiiXsVuun/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1NKtEUUwZ51NZMfFR3G32RW-g2s3jtTl-/view?usp=sharing


Ewentualnie wolne wtyczki pod siedzeniem, któraś z nich od kierunków jest?

https://drive.google.com/file/d/154q9m2Ef_j0N_Azas-SGsIP8fxeC7UbI/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1OyJ2UucdQcnKgCAZNtk0w7s08mA60SWL/view?usp=sharing
henio12323
PostWysłany: Czw 8:31, 21 Mar 2019    Temat postu:

nieee jeden ząbek mysle ze nie robi problemu dość czesto na serwis traifiaja do nas motocykle z przestawionym rozrządem
KTMonster
PostWysłany: Czw 8:29, 21 Mar 2019    Temat postu:

Dobra sprawdzając wszystko jeszcze raz stwierdziłem, ze przeskoczył wałek na zaworach ssących. Ustawiłem tak zeby znaki się zagrywały.
https://drive.google.com/file/d/1Iv9ugZ5qK0NeFps_eGRzjX-hFcrxvGAx/view?usp=drivesdk
Jeszcze nie odpalałem bo nie było kiedy, ale skoro wcześniej palił i pracował bez żadnych problemów to chyba teraz może być tylko lepiej?

Teraz pytanie czy takie przeskoczenie mogło spowodować jakieś szkody?

Dobrze, że to sprawdziłem, ale zastanawiam się czy poprzedni właściciel o tym wiedział w ogóle, czy się jednak na coś nienaciąlem. Luzy zaworowe sprawdzałem na poprawionym wałku i są w dolnej granicy 0.10 i 0.13.
KTMonster
PostWysłany: Wto 8:14, 19 Mar 2019    Temat postu:

Ok, zobaczę to dzisiaj. Napinacz wyjmowałam wcześniej, wyglądał ładnie, nie było żadnych śladów otarć czy osadu na nim (zdjęcie poglądowe)
https://drive.google.com/file/d/1vpUd9MsGSD2cNCzysdgdbnsOrcC0dKHk/view?usp=drivesdk
Wymieniłem przy okazji oring bo był już taki mało elastyczny. Pewnie docelowo zdecyduje się na tego dirt trikcsa.
henio12323
PostWysłany: Pon 23:10, 18 Mar 2019    Temat postu:

ten który sie nie zgrywa Razz
kreski maja byc w linii poziomej równoległej do głowicy, jeden jest wyzej wiec jego musisz przekręcic

przy okazji jak wyciagniesz napinacz to bedzie na nim widać ślad/osad zobacz ile tego osadu masz - pozwoli to określic zuzycie łancucha rozrządu
KTMonster
PostWysłany: Pon 23:03, 18 Mar 2019    Temat postu:

Tylko teraz pytanie który wałek korygować? Czy przejść po prostu proces ustawienia rozrządu wg serwisówki?
henio12323
PostWysłany: Pon 22:48, 18 Mar 2019    Temat postu:

jak masz w GMP to wyglada rzeczywiscie jakby był o jeden zabek ruszony, jak na jednym wałku o jeden ząbek to czasem nie ma duzej róznicy w pracy
KTMonster
PostWysłany: Pon 22:45, 18 Mar 2019    Temat postu:

Super, dzięki za odpowiedź.
Dzisiaj sprawdzałem luzy zaworowe i trochę nie mam pewności czy wszystko jest ok jeśli chodzi o rozrząd. W GMP po suwie ssania wyżłobienia na kołach zamalowane białą farbą schodzą się ze sobą nie dokładnie równo z krawędzią głowicy tylko jakby jeden ząbek wyżej, tak jak na zdjęciu:

https://drive.google.com/open?id=1oEEPyIHItXDqxcQ152eGvYkeSZjhwhhj

Czy takie ułożenie krzywek jest ok do sprawdzania luzów (w serwisówce nie widać tego wyraźnie na zdjęciu)

https://drive.google.com/open?id=1o6XPTnRKRL-qOED-r45THIXINslwCYVD

Jeśli znaczek ma być równiutko z krawędzią głowicy to wychodzi u mnie tak jakby jeden ząbek któryś z wałków przeskoczył...

https://drive.google.com/open?id=1B2N3IZue3VBMwjW9lefsc7dnoYzxwGXg

Ale wtedy chyba byłby jakieś problemy z odpalaniem, pracą silnika itd?
henio12323
PostWysłany: Nie 20:30, 17 Mar 2019    Temat postu:

1) tak ma byc fabryczna uszczelka składa sie z 3 cienkich blaszek razem zanitowanych w niektórych punktach
2) zdarza sie, ciezko mi powiedziec czemu - skoro pękło to działała na to jakaś siła - a skoro to przenosi jakąś siłe to nie jest bez znaczenia, pozatym jaki miałby sens montować kawał żelastwa jakby nie miał znaczenia ( a potem odchudzać po kilka gram podnózki, i elementy silnika chwaląc sie tym pozostawiajac takie cos ? ) wymien jak najszybciej Wink
KTMonster
PostWysłany: Nie 20:00, 17 Mar 2019    Temat postu: Kupiłem KTM i mam pytania :)

Cześć! Po pięciu latach na DRZ400E przyszedł czas na zmianę i wybór padł na ECXF250 w wersji 6days z 2014 roku. Motocykl według licznika ma zrobione 95mth i oceniając go po ogólnym wyglądzie zdecydowałem się na niego, tym bardziej nie musiałem nigdzie daleko jechać tylko parę ulic dalej, kupiony w salonie w Łodzi, nie poobijany, stan siedzenia, plastików, ramy, silnika czy felg itd. zachęcały do kupna. Mam nadzieję, że się nie naciąłem i nie wyjdzie nic w trakcie użytkowania.
Na razie nie miałem za dużo okazji do jazdy, wolne chwile spędzam w garażu na dokładnym przejrzeniu moto. Tak czy inaczej ponieważ to mój pierwszy KTM mam parę pytań. Na początek dwa Smile

1. Czy tak wygląda uszczelka pod głowicą czy coś tutaj było kombinowane? Wygląda jakby były trzy. Tak ma być czy to jakiś patent na obniżenie mocy, czy coś innego?
https://drive.google.com/open?id=1LlRTvP1V0avZNotWWniO_i_vRd0XCyYE

2. Pęknięte mocowanie silnika jak na zdjęciu (nie zauważyłem tego wcześniej). Jest się czym martwić czy zdarza się coś takiego? wymieniać to czy można jeździć bez?
https://drive.google.com/open?id=1apVLMFBvoQIEWz2vCKR5G8Ntuc7i9nix

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group