Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:28, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
padały uszczelnienia wału, i brały olej - ale była na to akcja serwisowa wiec za darmo ktm to naprawiał - wiec zeby meic tą wade musiał bys miec fure dziwice gdzies uchowaną - szansa pewnie mniejsza niz wygrana w totka  |
|
 |
kiziol23 |
Wysłany: Sob 9:07, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
Jezdzic czym mam, wiec moge sie nieco wstrzymac z zakupem i dozbierac $, jesli faktycznie od 2008 jest az taka roznica.
A moglbys napisac co bylo nie tak z tymi pierwszymi rocznikami xc4 zebym wiedzial o co pytac sprzedających poza standardowymi rzeczami? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Sob 7:58, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
po 2008 roku motocykle sie duzo lepiej prowadzą, silniki są też elastyczniejsze - ja bym sie nie zastanawiał jakbym miał wybór - wiem też ze wiaze sie to z wiekszym wydatkiem - w sensie nowszeroczniki są droższe w zakupie. jakies tam problemy miały i akcje serwisowe nawet - ale nie znajdziesz motocykla z bolączkami takiego pierwszego wypustu. wszystko juz kilkanascie razy remontowane/serwisowane/ przerabiane wiec nie znajdziesz fabrycznej sztuki.
teraz doczytałem jak masz do 13 tysiecy to raczej ciezko bedzie o zdrowe XC4 neistety, ale ładnego RFSa mozesz wyrwać.
co do mocy - no to nikt ci nie przewidzi czy bedzie za mocny czy nie - kazdy oczekuje czego innego, jak masz doswiadczenie to zadna "moc" i pojemnosc cie strasznei nie wystraszy - ale w terenie czasem na za mocnym motocyklu ciezko jechać szybko. ale jak chcesz bezpieczniej podjesc to EXC 400 lub 450 stosunkowo róznica jest spora, 400tka odczuwalnie słabsza, troche zywotniejsza |
|
 |
kiziol23 |
Wysłany: Sob 2:00, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
podłączę się pod temat kolegi bo mam podobne rozkminy. - jakiego kata wybrać?
pytam dlatego, bo nie mam gdzie takich sprzętów przetestować. moze jedynie 525 jest jedno w ekipie to bede mial mozliwosc troche tym polatac.
też mieszkam w wlkp., więc tereny raczej płaskie, leśne szutry, pola, chociaż jakiś poligon z trudniejszymi podjazdami też się znajdzie, lub jakieś żwirownie gdzie też jest co robić.
wzrost 178
waga +/-78
do tej pory jeżdżę cięzszym sprzętem prawie 200kg jednak asfalt jest na ogół tylko dojazdówką w teren, co nie do końca mu słuzy. chce odciążyć dakara i dołożyć do garażu EXC.
wstępnie się zafiksowałem na czymś na RFSie przez wszechobecny jego kult. po przesiadce z ciężkiego 'enduro' mocy mi raczej brakować nie będzie w żadnym z potencjalnych, więc po riserczu wybrałem że bedzie to exc 400 rfs (lub Beta, bo podobno nie ma co się obawiać o części do nich jak twierdzi znajomy mechanik), najlepiej od 2005. Jednak poczytałem tu kilka wątków i może jednak warto pójść w coś młodszego - od 2008 - jakieś 450, bo chyba w 530 to mocy może być az nadto, a nie chciałbym wpaść z deszczu pod rynne, gdzie najpierw w dakarze mnie ogranicza przede wszystkim waga, ale i zawias i za mała moc na tę wagę, gdzie w 530tce za duża moc może też utrudniać łapanie skilla w terenie.
czy te konstrukcje po rfs - xc4-tak? - nie miały jakiś chorób wieku dziecięcego?
moto ma mieć homologację. budżet miał być ok 10, ale już widzę że bardziej realnie trzeba liczyć w str 13 |
|
 |
rams |
Wysłany: Pią 20:17, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
Kup EXC 450 lub EXC 525. Jeśli się uda znaleźć coś po 2008r to EXC 450 lub EXC 530. |
|
 |
Redford |
Wysłany: Pią 11:13, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
Okej , dzięki wielkie Panowie za pomoc !! |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:12, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
nie do paliwa juz nic nie dolewasz- tylko regularna wymiana oleju w silniku |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Czw 22:46, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
na 450 EXC te 250 crossówki to będziesz wciagał nosem na tych żwirowniach i szutrach  |
|
 |
Redford |
Wysłany: Czw 22:14, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
Sorki do paliwa mieszanka xD |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:11, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
a jaki to olej typu ipone ?
do kazdego silnika leje sie olej  |
|
 |
Redford |
Wysłany: Czw 22:00, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
Ahaa, bo ja właśnie 4t bym cbyba chciał .
Bo jeździłem teraz na RM 250 a chłopacy KXF 250, SXF 250 to cały bak starcza Mi na 3 h jazdy im na 6 moze nawet wiecej. i wkurza mnie to ze musze sie wracać tankować ....
Do EXC tez sie leje olej typu IPONE czy cos ? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:58, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
exc-f zrobi na robie wieksze wrazenie bo lepiej nabiera prędkosci
niczym sie nie róznia - ale to kwestia opisu modeli
EXC to 2T exc-f to 4T ( ale kiedys były np EXC-R dla modeli 4T ) |
|
 |
Redford |
Wysłany: Czw 21:48, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
No , Mi się fajnie nimi jeździło 2t jak sie wkręca maneta do końca jak na kolo wali ajjj .
Jeździłem kolegi kxf 250 i szwagra sxf 250 to fajnie sie jezdzi fajne przyspieszenie ale jak dla mnie mała moc .
Wielki dzięki za pomoc, rozejrzę się za tym excf
A czym się róźni exc od excf ? |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:36, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
EXCF napewno jest wygodniejsze, lepsze na przeloty, podjazdy, dłuższe wyprawy, KX czy RM to maszyny na tor i hopy - sztywny zawias, ostry i agresywny silnik, krótsze biegi,
jeśli nie zamierzasz jeździć MX czy CC to takie crossówki raczej odpuść |
|
 |
Redford |
Wysłany: Czw 20:18, 21 Mar 2019 Temat postu: |
|
No właśnie tak nad nim rozmyślałem.
A jak to jest bo mówią że to jest enduro i nim się jeździ zupełnie inaczej niż KX czy RM |
|
 |