Autor |
Wiadomość |
Kustosz |
Wysłany: Wto 12:28, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
Ja bym podpiął kablami z samochodu, na pewno będzie bezpieczniej |
|
|
motocdi |
Wysłany: Wto 7:13, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
aku nie jest wygodne każde przypadkowe zwarcie palisz instalacje jeśli jest zdrowy aku prądy to setki amper pali instalacje jak spawarka ... lepiej zasilacz jest tego wiele prawie każdy ma coś w domu zasilane z zasilacza 12V/2A przykładowo -- zasilacz idealny do testów najbezpieczniejszy - dobrze było by 12v i więcej jak 2A ale takich jest mało --- tani zasilacz kupisz na aukcjach |
|
|
Dziku |
Wysłany: Nie 16:22, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
Skoro masz aku, to podłącz do aku, mniejsze ryzyko. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 16:02, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
hmm ok , ewentualnie mam 10 Ah aku z VFR . W kazdym razie , zarowki na prostowniku dzialaja i nie palą sie z miejsca . |
|
|
Dziku |
Wysłany: Nie 14:04, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
Chcesz podłączyć sam prostownik? Zmierz lepiej jakie ma napięcie na wyjściu, bo możesz się zdziwić. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 12:35, 24 Mar 2019 Temat postu: Podpięcie zasilania z zewnatrz |
|
witam
do testow instalacji i odboiornikow musze podpiac zasilanie z prostownika , aby nie odpalac konia to tych celow ( 620 egs na sem) , gdzie najlepiej zrobic wpinke ? na kondensator ? za regulatorem ? Mam miejsce i wyprowadzenie oryginalnych kabli pod siodlem na aku , ale nie dziala , mozliwe ze gdzies jest przerwa . Potrzebuje do tesow lampy stop i pozycja ktore nie swieca , prawdopodobniej oprawa zarowki , badz sam kabel wiazki laczonej pod blotnikiem nie laczy , ale sprawdzanie i zrobienie tego na odpalonym silniku jest malo wygodne |
|
|