Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 21:30, 02 Maj 2019    Temat postu:

mozliwe ale musieli by zdjąć kilka mm materiału Smile czyli to by nie miało prawa działać potem
zajacrzw
PostWysłany: Czw 8:34, 02 Maj 2019    Temat postu:

Czyli wychodzi na to ze jest to możliwe żeby po planowaniu głowicy łańcuch był za długi? Bo co raz bardziej na to wychodzi. Wypowie sie ktoś jeszcze?
ciernik
PostWysłany: Pon 23:51, 08 Kwi 2019    Temat postu:

Dawno temu chciałem sobie na tłoku HC zmniejszyć kompresję (już nie wnikając w szczegóły poco, dlaczego itd)
Wymysliłem że dam grubszą podkładkę pod cylinder i będzie ok.
Niestety łańcuch sie nie zapiął.
Pół milimetra uszczelki a łańcuch wogóle bez napinacza był napięty za mocno.

Idąć tym tokiem myślenia może ktoś tak splantował głowicę że teraz łańcuch jest na tyle lużno, że nie starcza naciągu.
Ew jakiś problem w grubości usczelek.

Co do łańcuchów DID w RFS, sprawdzone w praktyce, ich żywot to 30mth i kończy sie naciąg w napinaczu.
IWIS chodzi duuuużo dłużej.
21adam
PostWysłany: Nie 17:33, 07 Kwi 2019    Temat postu:

Ślizg od strony napinacza czyli ten co może się wycierać i mieć wpływ na długość wysunięcia napinacza wymienisz po odkręceniu magneta, nie trzeba ściągać góry !, potrzebny jest ściągacz do magneta.
henio12323
PostWysłany: Czw 8:25, 28 Mar 2019    Temat postu:

nie ma to znaczenia duzego - kiedys w swoim silniku sie walnąłem i w EXC dałem mocowanie SXowe i wszystko działało Very Happy
toivias
PostWysłany: Śro 21:19, 27 Mar 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
czyli wychodzi że ślizgi zjedzone Very Happy

A miejsce mocowania ślizgu od strony napinacza masz prawidłowe?
zajacrzw
PostWysłany: Śro 11:05, 27 Mar 2019    Temat postu:

Tez właśnie tak myślę ze to sa mm i jest to nie możliwe. Co do cylindra nie jest to możliwe, mam go dość długo a wcześniej latał kumpel. Także w rodzinie od bardzo dlugo. No nic, pozostaje kupić iwisa slizgi i złożyć raz jeszcze...
babel
PostWysłany: Śro 10:50, 27 Mar 2019    Temat postu:

a tak sobie gdybam - że cos jest namieszane -np może ktoś wsadził inny cylnder - od exc - ale to chyba bez sensu bo sx ma mnieszy skok od exc
henio12323
PostWysłany: Śro 10:11, 27 Mar 2019    Temat postu:

nie mozliwe, planowanie to są setki z mm sciągane a nie centymetry Very Happy
nie wymienisz
zajacrzw
PostWysłany: Śro 9:32, 27 Mar 2019    Temat postu:

A jest taka możliwość zeby miała cos do tego głowica? Bo była robiona cala i planowana?? Slizgi wymienię bez ściągania całej góry?
henio12323
PostWysłany: Śro 6:09, 27 Mar 2019    Temat postu:

czyli wychodzi że ślizgi zjedzone Very Happy
zajacrzw
PostWysłany: Wto 23:15, 26 Mar 2019    Temat postu:

Nie da sie juz go więcej skrócić, bo by sie go nie zapielo.
toivias
PostWysłany: Pon 22:06, 25 Mar 2019    Temat postu:

Jeśli jest tak, jak na tym zdjęciu, to masz za długi łańcuszek, po prostu go skróć jeszcze Wink Miałem ten sam "problem".
henio12323
PostWysłany: Pon 14:42, 25 Mar 2019    Temat postu:

tak to prawda jest inny "moduł" i nie pasuje - wiec tu moze byc tez problem
babel
PostWysłany: Pon 14:18, 25 Mar 2019    Temat postu:

tzn ja słyszałem że did nie jest w 100% kompatybilny z kołkami rorządu KTM-a - wiec potrafi się wyciągąc - ale to ze słyszenia i nie wiem czy 100% prawda

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group