Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 7:15, 29 Mar 2019    Temat postu:

1) mozna usłyszec róznice, jak jest hałasujący kosz to powinien sie wyciszyc
2) znaczny to pojecie troche względne, na pewno siły sa wieksze niz na biegu jałowym, a duze ma znaczenie jaki jest wlany olej i czy jest zimny/ ciepły, tez kwestia jakiesj regulacji sprzegła i jego stanu
3) w sxfie jak troche strzela to nic strasznego - w koncu wydech jest przelotowy jak sie przełoi to czy za bogato czy za ubogo to bedzie mógł strzelać - zwykle jak za ubogo to strzela mocniej
4) rev limiter to odcinka - fabrycznie moduł ma cos takiego wbudowanego, tylko w sportowych motocyklach tego typu jest to mocno wysoko
5) byc moze niedomaga układ pompki przyspieszającej - w tym gaźniku masz mechaniczny dotrysk paliwa który wstrzykuje paliwo, jak po odwinieciu gazu paliwa jest za mało to własnie jest taki objaw
NighTmarE250R
PostWysłany: Pią 0:27, 29 Mar 2019    Temat postu: SXF 250 Techniczne pytania.

Witam.

Mam pare pytan technicznych odnosnie kata, cwiartka rocznikowo 07 modelowo 08.

1. Czy przy wciskaniu sprzegla silnik ma pracowac tak samo czy mozna uslyszec roznice ?
2. Czy gdy na zgaszonym silniku będąc na biegu przy wcisnietym sprzegle ma byc znaczny opór przy "pchaniu" motocykla ?
3. Po wymianie swiecy i regulacji gaznika pali super cieply czy zimny ale jak jade i puszcze gaz to strzela troche w tłumik. Za bogato czy za ubogo ?
4. Odnosnie rev limitera. Wiem co to jest ale czy te modele maja cos takiego fabrycznie czy musze dokupic jakis moduł?
5. Jak jade (juz na rozgrzanym silniku) i przykrece mu wiecej gazu to przymula. Po prostu nie chce jechac. Slychac jakby sie dławił ale nie wiem z jakiego powodu.

Pozdro pany.
Prosze o pomoc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group