Autor Wiadomość
KTMonster
PostWysłany: Pon 18:24, 15 Kwi 2019    Temat postu:

Jeszcze jest taki patent, ale tez koszt na PLN to ponad 2koła 😃

Sporo filmików na YT o tym https://clakeuk.com/collections/one-light-clutch
ciernik
PostWysłany: Pon 18:07, 15 Kwi 2019    Temat postu:

Wyreguluj sprężynę talerzowa w sprzęgle, tak aby jej środek był nieco wklęsły.
250 nie powinna ciągnąć na sprzęgle a będzie znacznie lżej.
Jeżeli nie straczy regulacji x, y, z, trzeba dołożyć jedną przekładkę, ew tę cienką, zmienić na grubą.
Reszta tak jak pisze henio. Klamka do środka kiery i dużo jeżdzić.
henio12323
PostWysłany: Sob 18:31, 13 Kwi 2019    Temat postu:

pójsc na siłownie Smile
odsunąc mocowanie pompy do srodka kierownicy
zastosowac oryginalną klamke

i tyle w temacie jak chodzi o sensowną jazde

mozna kupic za chorą kase klamke midwest - ale ona potrafi palic sprzegło, po wcisneciu klamki i wbiciu biegu moto potrafi jechać, a jak podkręcisz żeby ładnie wysprzęglało, to podpiera nieco sprzęgło i przypala

opcja inna zakup pompy o mniejszej srednicy - efekt jest taki że tez potrafi moto nieco ciągnąć chociaz mniej niz na tej krótkiej klamce, chodzi lżej ( ja mam taką opcje u siebie )
Zapi29
PostWysłany: Sob 17:59, 13 Kwi 2019    Temat postu: [Klamka sprzęgła KTM] wymiana

Witam tak jak w temacie zamierzam wymienic klamke sprzegła w swoim KTM exc 250 2017r. Chodzi mi głownie o to zeby klamka lzej chdzila i nie meczyla tak palcy . Prosze o jakies porady jakich klamek uzywanie aby rozwiazac ten problem. Dziekuje i pozdrawiam Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group