Autor |
Wiadomość |
KTMonster |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 18:07, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Wyreguluj sprężynę talerzowa w sprzęgle, tak aby jej środek był nieco wklęsły.
250 nie powinna ciągnąć na sprzęgle a będzie znacznie lżej.
Jeżeli nie straczy regulacji x, y, z, trzeba dołożyć jedną przekładkę, ew tę cienką, zmienić na grubą.
Reszta tak jak pisze henio. Klamka do środka kiery i dużo jeżdzić. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:31, 13 Kwi 2019 Temat postu: |
|
pójsc na siłownie
odsunąc mocowanie pompy do srodka kierownicy
zastosowac oryginalną klamke
i tyle w temacie jak chodzi o sensowną jazde
mozna kupic za chorą kase klamke midwest - ale ona potrafi palic sprzegło, po wcisneciu klamki i wbiciu biegu moto potrafi jechać, a jak podkręcisz żeby ładnie wysprzęglało, to podpiera nieco sprzęgło i przypala
opcja inna zakup pompy o mniejszej srednicy - efekt jest taki że tez potrafi moto nieco ciągnąć chociaz mniej niz na tej krótkiej klamce, chodzi lżej ( ja mam taką opcje u siebie ) |
|
|
Zapi29 |
Wysłany: Sob 17:59, 13 Kwi 2019 Temat postu: [Klamka sprzęgła KTM] wymiana |
|
Witam tak jak w temacie zamierzam wymienic klamke sprzegła w swoim KTM exc 250 2017r. Chodzi mi głownie o to zeby klamka lzej chdzila i nie meczyla tak palcy . Prosze o jakies porady jakich klamek uzywanie aby rozwiazac ten problem. Dziekuje i pozdrawiam |
|
|