Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 22:38, 10 Maj 2012    Temat postu:

Ok to nagram go ale to nic nie da, bo łychać normal a nie nagram jak strzela ale spróbuje jak najwięcej także ok.Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 21:37, 10 Maj 2012    Temat postu:

aaa 4T a ja myslałem że masz ktma 525 w 2T Razz a to ci checa z tym czterosuwem ;P

najlepiej jakby ktos na zywo posłuchał Razz
Szymi07
PostWysłany: Czw 21:24, 10 Maj 2012    Temat postu:

oK JA TO POWOLI ZACZYNAM ROZKMINIAĆ, zobaczę do przodu i pomyśle jaki tam przewód idzie no i odpiszcie co myslicie na tamtą wiadomość
Szymi07
PostWysłany: Czw 21:23, 10 Maj 2012    Temat postu:

Anonymous napisał:
Chłopy po 1 to ja zaznaczę że to jest 4 sów. I ok wrzucę na Youtuba jak to chodzi i wygląda ale jak wszystko będzie zrobione czyli na dzień dzisiejszy czekam na ślizg łańcucha bo mi się wytarł i nagrywam, także w niedziele, wtorek proszę popatrzeć, mój nick na youtube to theszymi07, weż tam kristof popatrz bo ja się za bardzo nie znam. dzięki za pomoc
henio12323
PostWysłany: Czw 21:22, 10 Maj 2012    Temat postu:

co do prędkosciomierza fabrycznie idzie przewód obok przewodu hamulcoowego do przedniego koła. potem wkreca się go w element zacisku hamulcowego a na tarczy jest magnesik
Gość
PostWysłany: Czw 21:21, 10 Maj 2012    Temat postu:

Chłopy po 1 to ja zaznaczę że to jest 4 sów. I ok wrzucę na Youtuba jak to chodzi i wygląda ale jak wszystko będzie zrobione czyli na dzień dzisiejszy czekam na ślizg łańcucha bo mi się wytarł i nagrywam, także w niedziele, wtorek proszę popatrzeć, mój nick na youtube to theszymi07, weż tam kristof popatrz bo ja się za bardzo nie znam. dzięki za pomoc
KristofSX
PostWysłany: Czw 20:42, 10 Maj 2012    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Dzięki wielkie a jeszcze chciałbym wrócić do tego bicia silnika słuchaj to niejest leciutkie bicie tylko na prawdę napierd... no też bez przesady ale ja to słyszę to mnie przeraża może ktoś coś w tym temacie doradzić

a jak odpalasz, na wolnych obrotach to chodzi dobrze? na wysokich nie dzwoni? jak możesz to nagraj i wrzuc na youtuba,
Czepek
PostWysłany: Czw 20:26, 10 Maj 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
U mnie silnik nie chce chodzić stabilnie jak go rozgrzeje na maxa nie gaśnie bo tak ustawiłem ale kilka stopni mniej i już wyższe obroty łapie. Wszystko czyściutkie i nie wiem czy to już norma że tak się dzieje czy nie.

2t jest bardzo wrażliwe na temperatury.
a filtr pierz co jazdę, wymień jak będzie już rozklejony, podziurawiony, na to nie ma określonych regułek,ajk go będziesz często serwisował czyt. co jazde to pożyje dużo dłużej niż taki prany raz na miesiąc, no i ... filtr to płuca motocykla, zawsze musi być czysty i nasączony porzadnie Smile
Szymi07
PostWysłany: Czw 19:47, 10 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki wielkie a jeszcze chciałbym wrócić do tego bicia silnika słuchaj to niejest leciutkie bicie tylko na prawdę napierd... no też bez przesady ale ja to słyszę to mnie przeraża może ktoś coś w tym temacie doradzić
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:45, 10 Maj 2012    Temat postu:

poszło, jest tyljko w eng, ale instrukcje są intuicyjne, z fotkami, to będziesz wiedzał o co chodzi
pozdro
Szymi07
PostWysłany: Czw 19:43, 10 Maj 2012    Temat postu:

Szymi07@vp.pl tylko mam pytanko bo ja mam manuala tylko że po angielsku jeśli masz po PL to prosiłbym, a co do filtra powietrza to nie wymieniam tylko go po prostu myje co myślicie
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:40, 10 Maj 2012    Temat postu:

ad1 - manual
ad2 - licz 1 bak= motogodzina, wymiana co 10-15motogodzin, często wymienaj filtr powietrza - co ok.5mth (przy extremalnych warunkach - max kurz czy błoto/wilgoć - nawet co wyjazd),
ad3 - manual
ad4 - przy bardzo niskich obrotach (poniżej 900rpm) załącza się autodekompresator i silnik dosyc klekocze,może być to,

podaj maila to prześlę manuala,

pozdro
Szymi07
PostWysłany: Czw 19:27, 10 Maj 2012    Temat postu:

Na razie zrobiłem tak że zwiększyłem leciutko obroty i jest gitara ale za jakiś czas trza będzie to zrobić mam jeszcze kilka prostych pytań jeśli chcecie to odpowiedzcie:
1) Gdzie jest czujnik prędkościomierza i jaki przewód tam idzie ? przypomnę exc 525 2003r.
2) Co ile jazd wymieniać olej, zazwyczaj jak jeżdże to ze 6,7 godzin czyli po ilu dniach jazdy wymieniać?
3) Jak jest z tym napięciem łańcucha znajomy mówił że jak siądę to ma być 1,5 cm luzu od tylnego ,,plastika,, do ramy ???
4) Gdy jadę z górki i jest wyższy bieg (niskie obroty) i hamuje(tylko przy hamowaniu tylnym hamulcem i wcale nie tak ostro) to mocno wali po wale???, po prostu coś w silniku niezle napierd... pomocy ...
Asteros2012
PostWysłany: Śro 21:43, 09 Maj 2012    Temat postu:

o ile pamiętam to nie było tam żadnego bądź po wykręceniu śruby został w środku
KristofSX
PostWysłany: Śro 18:58, 09 Maj 2012    Temat postu:

ja bym powiedział że poszedł Ci oring na śrubie regulującej mixturę- daje to mniej więcej takie objawy jak opisujesz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group