Autor Wiadomość
Shimy
PostWysłany: Pon 7:59, 29 Kwi 2019    Temat postu:

s4e napisał:
Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg.


W takim przypadku wypada zajrzeć troszkę głębiej, niezbędne minimum to zdiagnozować stan łożysk ukrytych pod "czapką" rozrządu i pod lewym deklem, takie drobiazgi jak dł. sprężynki zaworu by-pass itp.
Stan napinacza to ostatnia rzecz, którą powinieneś kontrolować w LC4 bo łańcuch żyje o wiele dłużej od np. łożysk dzwigienek zaworowych ale o tym wspomiał już henio
s4e
PostWysłany: Sob 21:34, 27 Kwi 2019    Temat postu:

Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg. Skoro nie jest to jeszcze alarmujacy stan, bede jezdzil i kontrolowal.
henio12323
PostWysłany: Sob 8:31, 27 Kwi 2019    Temat postu:

w lc4 te łancuchy są wieczne i bardziej sie slizgi zuzywaja niz wyciąga łancuch - ale warto okresowo wymienic, jak przebieg jest znaczny a nie znana historia to bym przemyslał wymiane
Adioss995
PostWysłany: Pią 19:53, 26 Kwi 2019    Temat postu:

Nie jestem pewny ale chyba serwisowka mówi że jak zostały 4 to trzeba wymieniać

Zresztą ja na twoim miejscu bym myślał o wymianie

Albo jeździ tylko często sprawdzaj ten napinacz jak zostaną 2 to wtedy wymień
s4e
PostWysłany: Pią 13:42, 26 Kwi 2019    Temat postu: Łańcuch rozrządu - okreslenie stanu po wysunieciu napinacza

Odkrecilem napinacz rozrzadu, jest wysuniety na 12 z 16 zabkow, czyli zostaly jeszcze 4mm/kliki do wysuniecia max. Jak to sie ma do koniecznosci wymiany lancucha lub slizgow? Wg mnie nie ma jeszcze koniecznosci grzebania, ale wole sie upewnic zeby nie narobic strat.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group