Autor Wiadomość
ciernik
PostWysłany: Czw 12:20, 02 Maj 2019    Temat postu:

zajacrzw napisał:
Witam. Jaki polecacie łańcuszek do danego Modelu 250sxf 2015. Orginal 400 prawie, Iwisa ciężko znaleźć na popularnych stronach. DID Prox? Czy jednak warto zainwestować w oem?


To nie RFS - moze być każdy zamiennik.
Ja jakoś trafiałem na Proxa i takie wkładałem.
zajacrzw
PostWysłany: Czw 7:56, 02 Maj 2019    Temat postu:

Witam. Jaki polecacie łańcuszek do danego Modelu 250sxf 2015. Orginal 400 prawie, Iwisa ciężko znaleźć na popularnych stronach. DID Prox? Czy jednak warto zainwestować w oem?
henio12323
PostWysłany: Śro 18:00, 01 Maj 2019    Temat postu:

to raczej normalne - w tym jest problem własnie i z napinaczami że jak sie cofa napinacz to jest własnie na granicy przeskoczenia - dlatego trzeba pilnować stanu napinacza - jak juz tu jestes to jak pisałem sprawdź stan napinacza ( ile wystaje ) moze i łancuch jest wyciągniety i na nowym efekt bedzie mniejszym, jak nie znasz historii napinacza tez warto wymienic
Gość
PostWysłany: Śro 17:37, 01 Maj 2019    Temat postu:

Rozrząd był dobrze ustawiony na znakach tłok w górze itp. Poprawiłem mu jeszcze luzy wydechowe bo były na granicy. Wygląda jak by chcial przeskoczyć ale jednak tego nie robi.. a ja teraz po wyczyszczeniu wtrysku nie chce go próbować odpalić żeby właśnie nie przeskoczył
ciernik
PostWysłany: Śro 9:43, 01 Maj 2019    Temat postu:

Wydaje sie że przeskoczył rozrząd i stąd spadek mocy.
Szczęśliwie nie zblokowało silnika i nie pogięło zaworów - chociaż to akurat nie jest wyluczone i warto sprawadzić na denku tłoka czy nie ma śladów odbicia.
Po mojemu wszystko zaczyna sie od napinacza hydraulicznego.
Ale zanim napinacz najpierw ciśnienie w układzie smarowania (koło pompy oleju itp)

Jednym słowem po kolei wszystko sprawdzać - zweryfikować ciśnienie oleju, zlikwidować napinacz hydrauliczny, sprawdzić stan zużycia łańcucha rozrządu i slizgów, rozważyć sprawdzenie podgięcia zaworów - najprosciej jakoś bezinwazyjnie, bezkosztowo, endoskopem czy nie ma śladów na denku tłoka od kontaktu z zaworami.
Gość
PostWysłany: Śro 9:10, 01 Maj 2019    Temat postu:

No właśnie coś takiego, mam swojego kata tylko 3 lata starszy ale u mnie wiem ze lancuszek na wykonczeniu i szykuje moto niedlugo na remont więc porównanie tam mi bardzo nic nie da dlatego pytam może ktoś wie coś.
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:54, 30 Kwi 2019    Temat postu:

mi się wydaje czy on przeskakuje ?
pkali360
PostWysłany: Wto 21:15, 30 Kwi 2019    Temat postu:

https://youtu.be/-lh61LXsxaQ
teraz dziala?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:11, 30 Kwi 2019    Temat postu:

film niedostepny -= pewnie jakis prywatny

ale nawet cokolwiek by na nim nie było to nie wiem jak jakiekolwiek kręcenie silnikiem miało by pomóc w diagnozie stanu łancuszka rozrządu. ja kchcesz znac stan to wyjmij napinacz zobacz w jakiej pozycji pracy jest ale nawet jak byłby na max rozciągniety to mulenia nie odczujesz, fakt rozjedzie sie nieco faza rozrządu i mogą spaśc osiągi ale to beda małe róznice i narastające w bardzo wolnym tempie więc nie bedziesz w stanie amatorską jazdą tego wyczuć. wiec nie tu bym szukał problemu
pkali360
PostWysłany: Wto 13:01, 30 Kwi 2019    Temat postu: Łańcuszek rozrządu ktm sxf 250

Witam, poniżej przedstawiam filmik a na nim problem z ktm sxf 250 z 2015 roku. Łańcuszek nie wiadomo ile ma nalatane. Ogólnie problem z moto to ostatnio zaczał mulić w dolnym zakresie obrotów, a teraz nawet załapać nie chcę. Narazie chciałbym się skupić na tym problemie a nie np na wtrysku paliwa itp. Kluczem kręcone jest w strone przedniego koło czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i takie rzeczy się dzieją. Co o tym myślicie? Przepraszam za to sapanie na filmie ale miałem tylko dwie ręce Smile
https://youtu.be/-lh61LXsxaQ

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group