Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 6:48, 14 Maj 2019    Temat postu:

mysle ze róznica bedzie w settingu trzeba by porównac settingliste, wiec róznica jest ale kosmetyczna jak już
kiziol23
PostWysłany: Pon 23:28, 13 Maj 2019    Temat postu:

czy jest jakaś różnica w przednim zawiasie w EXC na RFSach pomiędzy 'zwykłym' a wersją factory racing z danego rocznika?
Likemaster
PostWysłany: Sob 22:48, 11 Maj 2019    Temat postu:

Rozwiązanie prowadnica sprężyny się odkręciła heheh
bully
PostWysłany: Pią 16:48, 03 Maj 2019    Temat postu:

jeśli to lagi jednokomorowe to odkręc zakrętke z regulacją całkowicie, wkręć kontrę na sztycy maksymalnie, zakręc z powrotem korek z pokrętłem do pierwszego oporu, dokręciłeś korek do końca teraz dopiero kręc dalej aż zakontrujesz.
Wcześniej spróbuj odkrecić regulację na maxa na minus!
henio12323
PostWysłany: Śro 18:25, 01 Maj 2019    Temat postu:

to wyglada mi na to że źle skręciłes górny korek cały do tego teleskopa - zobacz masz teleskop na koncu gwint, na gwint nakręcona jest taka czarna prowadnica spręzyny pewnie ci sie przy odkręcaniu ta prowadnica wykręciła w góre i teraz po skręceniu korka masz źle to zdystansowane, wkręc tą prowadnice do konca, potem dokręc korek do konca, i wtedy dopiero cofnie sie prowadnica kontrując korek
Likemaster
PostWysłany: Śro 18:18, 01 Maj 2019    Temat postu:

dobicie, ma minusowa granice a plusowej nie. W sensie że Można kręcić w plus ile się chce ,kliki są. Ta rurka aluminiowa mała rusza się jak trzeba oraz wystaje ile trzeba. Po kreceniu na plus wypada ten mosiężny, miedziany bolec który odpowiada za regulacje. Nic w kapslu nie ruszalem tak jak w tej wewnętrznej rurze z tym czarnym plastikiem.
henio12323
PostWysłany: Śro 18:02, 01 Maj 2019    Temat postu:

moze źle skręciłes korek do "teleskopu" kartridza ? ciezko mi troche zrozumiec co opisałeś
Likemaster
PostWysłany: Śro 10:12, 01 Maj 2019    Temat postu: WP 48 factory problem

Witam po wymienieniu uszczelniaczy oleu itd nie działa mi regulacja odbia tzn są kliki ale tylko blokada obrotów jest przy kręceniu na minus bolec chodzi ten w klapsie i jak się kręci na plus to w końcu wypada . Sama rurka do regulacji chodzi płynnie wystaje tyle ile trzeba .Resta regulacji chodzi i ma końcowe blokady jak i na plus i minus. Wcześniej wszystko chodziło jak trzeba .
Dodaje zdjęcia https://imgur.com/a/7qg0LUf
Czy wie ktoś o co chodzi ? I z góry dziękuję za pomoc !

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group