Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 6:15, 01 Cze 2019    Temat postu:

dorobic odpowiednią tuleje do montazu
theszall2t
PostWysłany: Pią 17:02, 31 Maj 2019    Temat postu:

Uważałem jak z jajkiem, w takim układzie jak to poprawnie zamontować?
henio12323
PostWysłany: Pią 16:04, 31 Maj 2019    Temat postu:

pewnie uszkodziles przy montazu bo bardzo łatwo o to, w ktmie z 90% uszczelniaczy jest metalowych i to w zupełnosci wystarczy
theszall2t
PostWysłany: Pią 12:24, 31 Maj 2019    Temat postu:

Panowie, zdemonotwałem stary nowy założyłem ale też się poci .

ogólnie dla mnie na logike to nie ma prawa działać bo oring jest metalowy wiec metal styka z metalem -nie ma to izolacji .
jakies patenty na to ?
jak to u was wygladało ? może zasmarować przed założeniem simeringu jakims klejem/uszczelniaczem ?
theszall2t
PostWysłany: Śro 16:05, 22 Maj 2019    Temat postu:

No chciałem uniknąć wkrętów ale chyba tak spróbuję
Rysiek24
PostWysłany: Śro 13:05, 22 Maj 2019    Temat postu:

podwazac srubokretem bo to bardzo twarda stal , albo wkrecic sie wkretem i ciagnac , jesli to blaszane oryginaly to dosc ciasno siedza
theszall2t
PostWysłany: Śro 11:17, 22 Maj 2019    Temat postu:

Dobra Pany, po tysiącach informacji i pomocy ziomka z im Motors udało mi się znalesc odpowiednie. Większy to 22 x 32 x 7 a mniejszy od biegów to 12 x 16 x 3.
SA na pewno dobre bo już widzę że będą pasować.
Pytanie teraz jak zdjąć stare które mocno się trzymają tak aby nie uszkodzić i nie narobić krzywdy?
Rysiek24
PostWysłany: Czw 7:01, 16 Maj 2019    Temat postu:

12x16x3 theszall dal linka do fiszki

mialem na mysli 620 , ale moj blad, faktycznie na fiszkach tez mam ten simmering , dodatkowe uszczelnienia sa na walku zmiany biegow , ale to w srodku silnika ( 2 oringi i V-ring pod dzwignia)
Zbys20
PostWysłany: Śro 16:31, 15 Maj 2019    Temat postu:

Nic nie widać...
theszall2t
PostWysłany: Śro 10:40, 15 Maj 2019    Temat postu:

[img]https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/60473406_677702302664099_8235766602314809344_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=e6b08c7f5fc5babb97e9fa5e545099c1&oe=5D69C7FD[/img]
ktoś poratuje ? jakieś wymiary ?
theszall2t
PostWysłany: Wto 12:56, 14 Maj 2019    Temat postu:

2003 to jeszcze nie jest taki stary .
Na pewno nie trzeba rozbierać silnika , pytanie tylko które to simmeringi z ktm parts żebym mógł je chociaż znaleść.
Rysiek24
PostWysłany: Wto 12:32, 14 Maj 2019    Temat postu:

w starszych wersjach mimo ze budowa silnika ta sama , byly 2 oringi i v ring p. pylowy - ale uwaga , dostep do oringow doopiero po rozebraniu silnika .., w mojej 620 jak cieklo to wpasowalem jakis simmering , prawdopodobine taki jak z fiszki , widze ze wkoncu ktos poszedl tam po rozum do glowy . Ot KTM Smile
theszall2t
PostWysłany: Wto 11:35, 14 Maj 2019    Temat postu:

SEAL RING DH/GR 12X16X3 pozycja nr 9 i pozycja nr 17 SHAFT SEAL RING 22X32X7 BSL ?

https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/12232/640-lc4-supermoto/297759/kopniak#part-title
theszall2t
PostWysłany: Wto 11:01, 14 Maj 2019    Temat postu:

jest ktoś w stanie odnaleść w tym https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/12231/640-lc4-supermoto/297715/skrzynia-biegow-walek-zdawczy#part-title
dokładne numery uszczelniacza ? zgłupiałem już
theszall2t
PostWysłany: Wto 10:53, 14 Maj 2019    Temat postu:

no chce sie za to zabrać , robilem to jakiś czas temu w swojej crosówce było latwiej bo to jednak tylko jedna nóżka(od biegów ) .
tutaj 2 w 1 są i sie zastanawiam czy nic wiecej tu nie trzeba .

po serwisówce z KTM PARTS pokazuje mi https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/12231/640-lc4-supermoto/297713/kopniak#part-ti - jeśli dobrze rozumiem to .

czyli to cudo - https://sklepmoto46.pl/ktm-ktm-shaft-seal-ring-22x32x7-bsl-nr-760223270-760223270

coś wiecej do tego tam jest potrzebne ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group