Autor Wiadomość
LukAs
PostWysłany: Wto 1:35, 21 Maj 2019    Temat postu:

Właściciel stwierdził, że zrobi jedną jazdę na tym moto i wtedy sprawdziwmy luz zaworowy. Tak czy inaczej będą do zmiany. Tam jest wsadzony jakiś komp GET atheny. Można się połączyć z tym telefonem i wszystko modyfikować. Z tego co się dowiedziałem to moto ma pełny wydech atheny, komp do modyfikacji i jednocześnie seryjna mapa wgrana Razz Więc mogło trochę chyba na za ubogiej mieszance wypalić jednak te zaworki..
LukAs
PostWysłany: Śro 20:17, 15 Maj 2019    Temat postu:

Okazało się, że z 30-35mth temu zawory były tylko sprawdzane, a nie regulowane Razz Nie wiem jakie miały wartości, ale i tak nieźle siadły.
Ciśnienie paliwa podczas pracy silnika to 3.5 bara, przy odkrecaniu manetki spada do 3.45 max.
bully
PostWysłany: Śro 12:46, 15 Maj 2019    Temat postu: Re: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa

LukAs napisał:
Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth.

Nie odważyłbym się juz uruchamiać tego silnika bez wymiany zaworów Very Happy
henio12323
PostWysłany: Śro 10:57, 15 Maj 2019    Temat postu:

wlasnie o to chodzi ze ktm mierzy na wysokim wydatku pompe a nie statycznym pomiarze
LukAs
PostWysłany: Śro 10:46, 15 Maj 2019    Temat postu:

Kropla się nie pojawia. Ciśnienie sprawdzałem raz na wtrysku podłączonym pod instalację, raz na wyłączonym.
Serwisówka mówi o podłączeniu urządzenia diagnostycznego i włączenia trybu sprawdzania pompy paliwa, podlączenia się za pompą i dalej specjalnym wężykiem do baniaczka jakiegoś.
Sprawdzę jeszcze dziś z ciekawości na odpalonym silniku.

Tak pracuje teraz wtrysk: https://drive.google.com/open?id=1Ky6dDQI48MLa2np70UuMToo7nrPFQ5MB
henio12323
PostWysłany: Śro 6:57, 15 Maj 2019    Temat postu:

a serwisówka mówi o statycznym pomiarze ? 2.9 to nie duzo ale po odpaleniu silnika cisnienie moze byc większe spadki mogą byc przy kiepskiej pompie przy gwałtowych odkręceniach, wiec jak sie nie dławi to raczej cisnienie jest niskie ale jeszcze powinno działać

przy okazji jak sie bawisz, zdemontuj wtrysk wzbudź pompe i zobacz czy nie pojawia sie kropla na koncu wtryskiwacza
LukAs
PostWysłany: Wto 21:45, 14 Maj 2019    Temat postu: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa

Siema. Moto niedawno przestało palić, paliło tylko na ssaniu, potem przestało całkiem. Zajrzałem do zaworów, ssące podparte, musiałem już dąć najcieńsze płytki. Więc przy następnej regulacji raczej zrzucam głowicę żeby sprawdzić zawory i gniazda. Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth. Po regulacji dalej nie palił i wziąłem się za wtrysk. Po wyczyszczeniu zaczął palić i na ssaniu i bez ssania. Przy okazji sprawdziłem ciśnienie paliwa. Wpiąłem się miedzy wtrysk a pompę i wychodzi 2.8-2.9bara przy kręceniu. Serwisówka mówi 3.3-3.7. Czy zmieniać już pompę? Zastanawiam się, że to niskie ciśnienie mogło spowodować ubogą mieszankę i może przez to tak osiadły te zawory.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group