Autor Wiadomość
jess34
PostWysłany: Pon 16:53, 14 Maj 2012    Temat postu:

Panowie używajcie Polskiej gramatyki jak piszecie
Gierek
PostWysłany: Pon 14:40, 14 Maj 2012    Temat postu:

Gdyby to było nieskuteczne to nie pisał bym tego żeby nie zawracać nikomu gitary radami niewiadomo z kąd. 3 moto można powiedzieć robi na takim patencie i trzyma, jeździ ze mną tym VOR-em w którym to ma zastosowane i naprawdę ok, dla niego dorabianie uszczelki musiało by być mega dokładne co do grubości z uwagi na to iż ma rozżąd na kołach zębatych więc dorabianie w tym przypadku to nie jest taka prosta sprawa...
skalim1
PostWysłany: Nie 22:23, 13 Maj 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW


Od KTM nie pasuje.

Gierek napisał:
Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób...


Gorzej będzie jak puści i do cylindra dostanie się woda...
henio12323
PostWysłany: Nie 21:51, 13 Maj 2012    Temat postu:

jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW
skalim1
PostWysłany: Nie 21:47, 13 Maj 2012    Temat postu:

Gierek napisał:
Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł...


A co za moto ma kolega?
Gierek
PostWysłany: Sob 17:15, 12 Maj 2012    Temat postu:

Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł...
skalim1
PostWysłany: Sob 14:17, 12 Maj 2012    Temat postu:

barek253 napisał:
tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama


Niestety. Kosmetyczne zmiany np średnica cylindra itp... Dorobiona uszczelka będzie z blachy+dwustronnie tektura. Powinno być ok? Firma wydaje się być rzetelna i doświadczona w temacie.
barek253
PostWysłany: Sob 14:14, 12 Maj 2012    Temat postu:

tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama
skalim1
PostWysłany: Sob 14:12, 12 Maj 2012    Temat postu:

wójo napisał:
nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł


Do KTM owszem, ale nie do Sherco. Dorobię uszczelkę w Morpak'u. U nich wyjdzie ok 80 zł
wójo
PostWysłany: Sob 13:59, 12 Maj 2012    Temat postu:

nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł
barek253
PostWysłany: Sob 13:40, 12 Maj 2012    Temat postu:

i na pewno 200 nie kosztuje także szukaj
KristofSX
PostWysłany: Sob 12:54, 12 Maj 2012    Temat postu:

hej
motogodziny nie mają tu wpływu, raz zgnieciona uszczelka traci swoje właściwości, może będzie trzymać, ale nie pakowałbym drugi raz tej samej,
pozdro
skalim1
PostWysłany: Sob 12:05, 12 Maj 2012    Temat postu: Uszczelka pod głowicą 450

Witam, po ostatnim remoncie 4t okazało się że muszę jeszcze raz otwierać silnik, nowa uszczelka pod głowicą nakręciła 0,9mth, zakładać nową uszczelkę? 200zł piechotą nie chodzi - jest konieczność zakładać nową?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group