Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Sob 14:21, 25 Maj 2019    Temat postu:

co do kół to ja nie narzekam, w husce DID;
uważam, że jakość ktm/husq zasadniczych elementów w porównaniu do europejskiej konkurencji jednak znacznie lepsza;
yamaha być może niektóre elementy lepiej ale technologicznie niestety została w tyle:
ceny jakie są każdy widzi, natomiast realnie kupuje się dużo taniej - ot taka polityka, najpierw wystraszą a później dadzą rabat Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 21:19, 24 Maj 2019    Temat postu:

stare felgi były ok - i faktycznie nowe są kiepskie chociaz ostatnio przyrznałem w cos az z tublisa zeszło mi powietrze a felga nieznacznie wykrzywiona
co do tłoków - nicasil ktma duzo lepszy niz japonski wiec dziwne że zauwazasz tu zuzycie nadmierne - moze problem jest z filtrowaniem powietrza.
i nie przesadzaj bo 2017 to był spory przeskok, fakt teraz nie ma duzej róznicy a w cenie jest spora to fakt ale tez wprowadzaja ogólnie sporo zmian. yamaha w stosunku do ktma moze i jest pancerniejsza ale też to czuć w jeździe
yamaso
PostWysłany: Pią 20:15, 24 Maj 2019    Temat postu:

Chciałbym wrócić do jakości KTM , mam pierwszego KTM wczesniej tylko Yamaha i niestety widze kilka problemow... Czy tylko u mnie pomarancza ma tak strasznie gownianie obręcze ? tak samo sam układ tłokowy . w yzf 250 z 16 r przy 90 mth mialem owal poniżej 0,01 mm natomiast w sxf po 55 mth mialem 0.015. Przerażają mnie te oszczędności w Austrii . Wracająć do głównego wątku to robią z tego taka marke premium , że za kilka lat tylko gwiazdy mx i exc będą jezdzic na pomaranczach bo nikogo innego nie bedzie stac na drogi serwis i na sam zakup moto ewentualnie jego wymiane po pol sezonu . Robia zmiany kosmetyczne a nie technologiczne i każa za inną okleine słono płacić
KristofSX
PostWysłany: Pią 12:49, 24 Maj 2019    Temat postu:

u nas ziomek na 'Babci" EXC 520z 2001 tez objeżdża nowe sprzęty, zawias dobrze porobiony, silnik też, nic tylko gaz trzymać Smile
KNKS
PostWysłany: Pią 8:55, 24 Maj 2019    Temat postu:

Dokładnie. Motocykl to tylko narzędzie.
wuhacz
PostWysłany: Pią 7:27, 24 Maj 2019    Temat postu:

W słabą stronę idzie ta marka. Ale jest największym graczem enduro i może sobie pozwolić na więcej. Takie prawo "większego". I w taką stronę idzie ich marketing, kwestia tego ile ludzi zatrzyma się w tej pogoni za tym, że koniecznie musi to być pomarańcza. Do tego należy pamiętać, że łatwiej się goni, niż ucieka Wink Konkurencja nie śpi.

Kajtek DBL napisał:
Znam grupę z Bielska gdzie chłopaczki pokupowali Tpi a objeżdża ich gość na starej husavarnie CR

I o to chodzi. Cool
ciernik
PostWysłany: Czw 15:46, 23 Maj 2019    Temat postu:

nie ma to jak rfs za 15 tysięcy Smile
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 15:15, 23 Maj 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
kazda marka tak wyposaza swoje motocykle
a plastikowa nakrętka to nie ciecie kosztów bo jest z dwóch elementów i produkcja aż tak taniej nie wyjdzie, to jest rozwoj teraz wszystko co nowe jest innej jakosci niz kiedyś i sie tego nie przeskoczy,


Oj Henio, już spokojnie, już nie będę najeżdżał na nakrętke Wink tak jak ktoś pisał i to chyba Ty, temat gównoburzy.
barek253
PostWysłany: Czw 11:26, 23 Maj 2019    Temat postu:

Na zdjeciach widzialem kola excela zanim byla prezentacja czyli co exc dalej ma to chinskie gowno?
Excele ma sx?
henio12323
PostWysłany: Czw 10:02, 23 Maj 2019    Temat postu:

kazda marka tak wyposaza swoje motocykle
a plastikowa nakrętka to nie ciecie kosztów bo jest z dwóch elementów i produkcja aż tak taniej nie wyjdzie, to jest rozwoj teraz wszystko co nowe jest innej jakosci niz kiedyś i sie tego nie przeskoczy,
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 9:38, 23 Maj 2019    Temat postu:

Podałem przykład plastikowej nakrętki jako cięcie kosztów, o innych elementach nie wspomne które się sypią bo są tak cienkie bądź z jakieś dziwnego stopu.
henio12323
PostWysłany: Czw 6:16, 23 Maj 2019    Temat postu:

oczywiscie że zrobi plastikową nakrętne jaki masz w niej problem ? kup aluminiową - cięzko bo kazda połamana, i zapieka sie do korpusu, a plastikowej o ile ktos z przecinakiem nie podchodzi to problemu nie ma zadnego nigdy Very Happy
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 23:04, 22 Maj 2019    Temat postu:

No i co tam w nim takiego limitowanego ? Plastiki z naklejkami erzberg ? Jakiś przełącznik i kute półeczki ? Tłumik z tej samej blachy co wcześniej tylko inaczej tłoczony ? Nikt o takim modelu nie będzie pamiętał bo to przemija, przemija jak Motogodziny. Ludzie... To wszystko jest tak kolorowe, cudne i piękne tylko dla oczu, połowa z tych osób co ma te Tpi, KTM 2020, super ultra zawieszenia w życiu tego nie wykorzysta, teraz jest moda na Must Have. Każdy z nas w to wpada. Znam grupę z Bielska gdzie chłopaczki pokupowali Tpi a objeżdża ich gość na starej husavarnie CR.

W Ktm, już od dawna, dyrygują księgowi a nie inżynierowie. Czy normalny inżynier po skończeniu uczelni, studiów, zrobi plastikową nakrętkę sprężyny amortyzatora ?? Zrobi, bo tak mu każą. To oczywiste. Nikt nie myśli o jakości. Trzeba zapchać swoją kieszeń jak najtańszym kosztem. Ale i tak będą kupować. To normalne. Już masa ogłoszeń sztuk igiełek 80-90mth od nowości.
Tomokat
PostWysłany: Śro 23:03, 22 Maj 2019    Temat postu:

KTM ma olbrzymi marketing a to też kosztuje, więc trzeba sobie odbić.
amek721
PostWysłany: Śro 20:21, 22 Maj 2019    Temat postu:

ktm coraz bardziej uważa się za markę premium.
wersja limitowana Erzberg do 500 sztuk
niedługo będzie jak w Ferrari, żeby kupić limitowaną wersję musisz być stałym klientem Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group