Autor Wiadomość
grabarz
PostWysłany: Nie 13:29, 13 Maj 2012    Temat postu:

dobra dzieki koledzy juz jest znacznie lepiej
Czepek
PostWysłany: Nie 9:56, 13 Maj 2012    Temat postu:

najpierw sag, potem regulacje !
barek253
PostWysłany: Sob 19:37, 12 Maj 2012    Temat postu:

ja radze ci ustawić dokładnie sag i wtedy baw się śrubkami wtedy uzyskasz najlepsze ustawienie
grabarz
PostWysłany: Sob 19:11, 12 Maj 2012    Temat postu:

dzieki koledzy sprzezyne juz odkrecilem tzn poszla na dol czyli stal sie twardszy teraz jeszcze tylko musze ustawic te srubki zeby tak nie siadal i stosunkowo szybko amortyzator wstawal, mam nadzieje ze nic nie jest zepsute bo w sumie moto 2009 rok i nie widac zeby bylo katowane:) a wiem ze zanim kupowalem pojechalem ogladac i byl twardy a pozniej jak przyjechalem na nastepny raz kolezka troche poluzowal zawieszenie bo byl zbyt niski zreszta niedokrecona byla ta srubka imbusowa do sciskania sprezyny
barek253
PostWysłany: Sob 18:49, 12 Maj 2012    Temat postu:

oczywiście że ma znaczenie
jeśli amor siada ci za bardzoo byc moze masz za mało napieta sprężynę
poczytaj co to jest SAG i jak sie go ustawia nastepnie zmierz i porownaj z limitem
jeśli za mało napnij sprężyne.zaraz nad nia jest taki pierścień któtym możesz ja scisnac lub zluzować
henio12323
PostWysłany: Sob 18:47, 12 Maj 2012    Temat postu:

tu nie ma co zepsuc ;P poczytaj ksiązke serwisową ona dokładnie to opisuje

na krtótko - zawieszenie to układ hydrauliczy plus spręzyna ( i jeszcze gaz) spręzyna to jedna regulacja, hydraulikma to druga. masz 2 srubki u góry słuzy do regulacji dobicia, czyli mówiąc po prostu jak skaczesz np na płasko to im wiecej wkręcisz ( na +) tym zawieszenie twardsze i wolniej dobije, jak wykrecisz na maxa to jak jestes ciezki bedziesz dobijał zawieszenie do konca. wiec tym sue ustawia teoretycznie twardość.
od dołu jest odbicie, czyli jak juz skoczyłes i zawieszenie sie ugieło to odbiciem regulujesz czas w jakim amor ma odbic, jak wykręcisz to bedziesz wylatywał jak z procy Razz jak wkręcisz do konca bedzie tak wolno odbijał że bedziesz praktycznie ciagle na złozonym moto jechał.

ustawia sie jeszcze SAG czyli ustawienie spręzyny poczytaj o tym w necie bo szkdoa sie powielać. jezeli jestes zbyt cięzki na fabryczną sprezyne jak chcesz miec dobrze ustawione zawieszenie musisz kupic twardszą


no i generalna sprawa - wszystkie regulacje itp mają sens jeżeli zawieszenie jest 100% sprawne, równie dobrze mozesz miec uszkodzony amortyzator i np brak gazu w nim stąd siadanie tyłu
grabarz
PostWysłany: Sob 18:29, 12 Maj 2012    Temat postu: ustawienia amortyzatora PDS

witam chcialbym sie dowieziec jak ustawic amortyzator tak aby tyl motocykla tak nie siadal jest zbyt miekki a nie wiem jak to wyregulowac a nie chce nic zepsuc, wiem ze regulacja jest na dwoch srubach na dole i u gory ale jak dokladnie i czy ilosc obrotow ma znaczenie to nie rozumiem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group