Autor |
Wiadomość |
grabarz |
Wysłany: Nie 13:29, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
dobra dzieki koledzy juz jest znacznie lepiej |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 9:56, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
najpierw sag, potem regulacje ! |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 19:37, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
ja radze ci ustawić dokładnie sag i wtedy baw się śrubkami wtedy uzyskasz najlepsze ustawienie |
|
|
grabarz |
Wysłany: Sob 19:11, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
dzieki koledzy sprzezyne juz odkrecilem tzn poszla na dol czyli stal sie twardszy teraz jeszcze tylko musze ustawic te srubki zeby tak nie siadal i stosunkowo szybko amortyzator wstawal, mam nadzieje ze nic nie jest zepsute bo w sumie moto 2009 rok i nie widac zeby bylo katowane:) a wiem ze zanim kupowalem pojechalem ogladac i byl twardy a pozniej jak przyjechalem na nastepny raz kolezka troche poluzowal zawieszenie bo byl zbyt niski zreszta niedokrecona byla ta srubka imbusowa do sciskania sprezyny |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 18:49, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
oczywiście że ma znaczenie
jeśli amor siada ci za bardzoo byc moze masz za mało napieta sprężynę
poczytaj co to jest SAG i jak sie go ustawia nastepnie zmierz i porownaj z limitem
jeśli za mało napnij sprężyne.zaraz nad nia jest taki pierścień któtym możesz ja scisnac lub zluzować |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:47, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
tu nie ma co zepsuc ;P poczytaj ksiązke serwisową ona dokładnie to opisuje
na krtótko - zawieszenie to układ hydrauliczy plus spręzyna ( i jeszcze gaz) spręzyna to jedna regulacja, hydraulikma to druga. masz 2 srubki u góry słuzy do regulacji dobicia, czyli mówiąc po prostu jak skaczesz np na płasko to im wiecej wkręcisz ( na +) tym zawieszenie twardsze i wolniej dobije, jak wykrecisz na maxa to jak jestes ciezki bedziesz dobijał zawieszenie do konca. wiec tym sue ustawia teoretycznie twardość.
od dołu jest odbicie, czyli jak juz skoczyłes i zawieszenie sie ugieło to odbiciem regulujesz czas w jakim amor ma odbic, jak wykręcisz to bedziesz wylatywał jak z procy jak wkręcisz do konca bedzie tak wolno odbijał że bedziesz praktycznie ciagle na złozonym moto jechał.
ustawia sie jeszcze SAG czyli ustawienie spręzyny poczytaj o tym w necie bo szkdoa sie powielać. jezeli jestes zbyt cięzki na fabryczną sprezyne jak chcesz miec dobrze ustawione zawieszenie musisz kupic twardszą
no i generalna sprawa - wszystkie regulacje itp mają sens jeżeli zawieszenie jest 100% sprawne, równie dobrze mozesz miec uszkodzony amortyzator i np brak gazu w nim stąd siadanie tyłu |
|
|
grabarz |
Wysłany: Sob 18:29, 12 Maj 2012 Temat postu: ustawienia amortyzatora PDS |
|
witam chcialbym sie dowieziec jak ustawic amortyzator tak aby tyl motocykla tak nie siadal jest zbyt miekki a nie wiem jak to wyregulowac a nie chce nic zepsuc, wiem ze regulacja jest na dwoch srubach na dole i u gory ale jak dokladnie i czy ilosc obrotow ma znaczenie to nie rozumiem |
|
|