Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 12:45, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
to zalezy od serwisu w ktorym bedziesz robił przegląd, podstawowy to koszt serwisu ( przeglądu zaleznie od tego ile bierze sam serwis ) nie pamietam ale chyba wypadaja luzy zaworowe wiec to kolejny koszt, olej z filtrem ponad stowke troche, |
|
|
PiterS2 |
Wysłany: Śro 11:53, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
Ok, dzięki za informację. A małe pytanie odnośnie tego przeglądu na 7,5 tys. km, mniej więcej o jakiej kwocie mówimy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:45, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
nic sie nie powinno dziać ani nie ma jako tako bolączek ktore by trzeba było zrobic
7,5 tysiaca to chyba wiekszy przegląd wiec na to trzeba by sie naszykować
pozatym tak jak napisalem nic sie nie powinno stac po tym przebiegu |
|
|
PiterS2 |
Wysłany: Śro 9:19, 22 Maj 2019 Temat postu: KTM 390 Duke |
|
Witam, mam znaleziony w.w. model, rok 2016, polski salon ,2 właściciel, przebieg 6 tys. km. Wszystko udokumentowane.
Chciałbym zapytać na co zwrócić uwagę w tym modelu, jakie podzespoły są najbardziej podatne na zużycie i czy silnik, osprzęt po określonej ilości km, wymagają wymiany, regeneracji(i nie mam na myśli napędu) ?
Chodzi mi bardziej o jakieś wady konstrukcyjne, które z biegiem czasu trzeba będzie naprawić/wymienić. I jeżeli tak to po jakim przebiegu to występuje(szacunkowo). Wiem, że na 7,5 tys. km jest przegląd serwisowy. |
|
|