Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 7:33, 31 Maj 2019    Temat postu:

ja mam wiedze ale nie umiejętnosci wróżenia
jeżeli w instrukcji każą ustawic w pewien sposób TPS to trzeba to zrobić. TPS to potencjometr w duzym uproszczeniu i komputer przez sygnał wie jak mocno jest otwarta przepustnica - co sie przekłąda na dobór dawki paliwa, jak jest xle ustawiony to mogą byc objawy takie jak napisałeś ale czy to kwesta tylko tpsa to ciezko powiedziec, trzeba instrukcje krok po kroku przelecieć i zrobic wszystko według niej i powinno działać
jakubmw
PostWysłany: Pią 6:56, 31 Maj 2019    Temat postu:

przeciesz jesli masz jakas wiedze mozesz sie nia podzielic na forum o tego jest chodzi mi o to czy trzrba w jakis sposob TPS poprawic lub za kodowac po montazu takiego kit atheny
henio12323
PostWysłany: Czw 21:09, 30 Maj 2019    Temat postu:

moge wpisac ale niewiele to da - pewnie temat do ogarniecia ale nie przez forum, poszukaj jakiegos ogarnietego mechanika w okolicy to ci to pewnie dostroi
jakubmw
PostWysłany: Czw 19:35, 30 Maj 2019    Temat postu:

wszystko zrobione tak jak trzeba tylko pisze cos o tps ale u mnie nie ma takiego kabla jak bys mogl kolego wpisz w google ktm duke 125 athena kit i wyskakuje instrukcjia w pdf
henio12323
PostWysłany: Czw 18:55, 30 Maj 2019    Temat postu:

pewnie dostałes do kompletu instruckcje przeczytaj co tam zalecają, mozliwe ze jakies modyfikacje mapy trzeba wprowadzic
jakubmw
PostWysłany: Czw 18:34, 30 Maj 2019    Temat postu: ktm duke 125 athena kit

witam zmienilem cylinder na kit atheny 160 plus sterownik athena get czy po montazu trzeba cos kalibrowac? pytam poniewaz czasem lubi zgasnac na wolych obrotach lub lekko faluja[/u]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group