Autor Wiadomość
luksw
PostWysłany: Pon 8:04, 03 Cze 2019    Temat postu:

u mnie uszczelka oryginał, dokrece śruby z dynometrycznym jeszcze zeby to wykluczyćSmile
Goof3r
PostWysłany: Pon 4:50, 03 Cze 2019    Temat postu:

Ja kiedyś miałem u siebie taki przypadek że rozrusznik nie dawał rady kręcić nawet przy podpiętym Aku z auta powodem było zbyt mocno przykręcona pokrywa z alternatora i za chuda uszczelka pod pokrywą(sam ja robiłem) . Po włożeniu oryginalnej uszczelki i dokręceniu z odpowiednią siłą wszystko działało. Exc 250 2010
luksw
PostWysłany: Nie 20:47, 02 Cze 2019    Temat postu:

jutro spróbuje przekręcić magnesy i zobaczymy czy to coś da, jak nie to trzeba będzie szukać dalej Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 14:44, 02 Cze 2019    Temat postu:

u mnie tez kręcił jak głupi normalnie a pod obciązeniem ( nawet palcami ) dało sie go "zgasić" okazało sie że szczotek prawie juz nie było

ale w tym układzie wszystko ma znaczenie, luz miedzyzebny np jak cokolwiek ma luz i sie "kosuje" to siły takie duze wychodza że jak mocny rozrusznik by nie był to nie da rady zakręcić
luksw
PostWysłany: Nie 8:39, 02 Cze 2019    Temat postu:

komutator też ok, rozrusznik na pusto sprawdzony i kręcił normalnie ale przy obciążeniu już na moto takie objawy jak wyżej
Szczerze mówiąc nie znaczylem wcześniej jak był ustawiony, złożyłem go na znaki i może to był błąd
te300
PostWysłany: Nie 6:29, 02 Cze 2019    Temat postu:

dokładnie przy rozebraniu trzeb a zaznaczyć Smile ja kiedyś źle złożyłem i kręcił mi się w drugą stronę Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 22:13, 01 Cze 2019    Temat postu:

tak jest ok, a w jakim stanie komutator ? odpowiednio ustawione magnesy ? bo czesto jak sie rozmontuje rozrusznik na czesci pierwsze bez zaznaczenia jakbył srodkowy segment to mozna potem xle złozyc
luksw
PostWysłany: Sob 21:02, 01 Cze 2019    Temat postu: Exc 300 rozrusznik

Rozbierał ktoś rozrusznik od exc 300 16?

Problem polega na tym ze nie ma siły wykonać całego obrotu tylko robi jakby połowę..
Szczotki wymienione, akumulator ok, cały rozrusznik wyczyszczony plus wszystkie tulejki nowe oraz wszystko przesmarowane.
Jedyna rzecz która mnie zastanawia to środkowy segment rozrusznika w którym są magnesy, wygląda to na moje oko jakby brakowało 4 magnesów Rolling Eyes jest dwa potem dwa puste miejsca,kolejne dwa i znowu puste miejsca
Stąd moje pytanie ile ich powinno w sumie być ?

Będę wdzięczny za jakiś trop Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group