Autor |
Wiadomość |
Betonowy15 |
Wysłany: Pon 20:08, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
I tak jest, na rozgrzanym silniku po załączeniu ssania maleją obroty i gaśnie, na zimnym po odpaleniu rosną i maleją wraz z rozgrzaniem.
Gaźnik zaliczył 30 min w myjce ultradźwiękowej
Edycja:
Przyczyna- za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej
Po przejechaniu się można było zobaczyć sporo paliwa w airboxie.
Kolejna sprawa jak zauważyłem to po zakręceniu kranika, to po chwili na luzie kręci do końca bez duszenia się. |
|
 |
hopkins |
Wysłany: Pon 14:06, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Ssanie raczej nie będzie działać w zakresie wysokich obrotów bo za to odpowiada iglica i dysza główna.
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale jeśli motocykl jest dobrze rozgrzany do temperatury roboczej to przy prawidłowym składzie mieszanki dając ssanie motocykl powienien zgasnąć. Jesli zwiększa obroty to mieszanka jest zbyt uboga. Czy sprawdzałeś i czyściłeś rurkę mieszalnika? |
|
 |
Betonowy15 |
Wysłany: Nie 18:52, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
Próbowałem także tego rozwiązania.
Kurcze kolejny raz nie napisałem do końca, powinno być:
na ssanie reaguje w postaci zwiększenia obrotów silnika, ale jazda na ssaniu nie naprawia problemu. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Nie 14:43, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
jak masz druga taka fure podmien gaźniki moze cos tu namieszane skoro nie reaguje na ssanie to moze zamotnowany jest zły tłoczek jakis dobrany i tak na prawde jeździ cały czas na ssaniu |
|
 |
Betonowy15 |
Wysłany: Nie 9:37, 02 Cze 2019 Temat postu: KTM SX 250 2000 - Odcina na wysokich[ROZWIĄZANO -04.06.2019] |
|
Witam
Nie mogę sobie poradzić z tym problemem,
Cross nie wkręca się na max obroty.
Robi takie charakterystyczne buu jak by miał za mało/dużo paliwa ew. gubił zapłon.
Co mogę powiedzieć:
Kolega wywalił sporo kasy na remont i raczej nie będzie zadowolony z efektów.
Silnik jest po kapitalce: tłok,korbowód, łożyska, uszczelki i uszczelniacze. Gaźnik też po remoncie(nowe dysze i iglica) i regulacja wg serwisówki. Świeca też nowa.
Olej Ipone Samurai 1:40
Co sprawdziłem:
Świeca czarna jak by miał za dużo paliwa,
Cewka, kabel i fajka podmieniona z mojego,
Szczelność wszystkich połączeń,
Cewka - oporność w normie,
Uruchomienie ssania podczas jazdy nie pomaga, nie daje różnicy,
Zawór pracuje płynnie i bez zacięć.
Teraz nie mam pojęcia czy szukać cdi.
Albo gdzie jeszcze szukać przyczyn?
Pozdrawiam |
|
 |