Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Śro 21:06, 01 Lut 2023 Temat postu: |
|
można dołożyć podkładkę pod vforce
można zmodyfikować gaźnik. Więcej info tu: https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1279917-graham-jarvis-mikuni-carb-mods-and-jetting-specs/ pamiętając o dobraniu ustawień pod Twoje warunki
można zrobić porting kanałów cylindra, spasować kartery z cylindrem
Przy seryjnym wydechu i wszystkich tych modyfikacjach, regulacjach, ćwiartka idzie lepiej niż tpi, nawet 300 tpi. Bez dwóch zdań. I nie mówię tu o charakterystyce oddawania mocy/momentu, tylko o max przyśpieszeniu.
swojego czasu rozważałem zakup lectrona, ale różnica ceny między lectronem a smartcarbem była niewielka, a zalety smartcarba większe. Doszedłem do wniosku, że nie warto pakować ok. 4k zł w takie modyfikacje
od dłuższego czasu na rynku jest nowy lectron, w budowie zbliżony do smartcarba, więc całą analizę trzeba przeprowadzić na nowo
jeżeli chodzi o gaźnik, wg mnie najlepszy stosunek cena/jakość to zestaw jd jetting |
|
|
Patryk420 |
Wysłany: Pon 9:31, 12 Gru 2022 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | mam dokładnie ten sam model (gaźnik mikuni).
główna 460
wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 ząbek
jezeli chodzi o śrubę to nie pamiętam
uszczelka nie wiem
sprężyna czerwona
pali mi bardzo mało, fabryczny (9.5l) bak wystarcza mi na cały dzień jazdy (wąwozy, sporo dojazdówek), tłumik też lekko czarny. Świeca dosyć bliska kawy z mlekiem. Nic nie dławi się. Czasami zgaśnie na wolnych obrotach.
Sprzęty na tym gaźniku mają wadę fabryczną, problemem jest wtedy wyregulowanie niskich obrotów. U mnie jest w miarę okej, ale i tak zdecydowałem się sprowadzić części ze stanów.
W następnym tygodniu założę temat jak krok po kroku to naprawić. |
Witam. posiadam ktma 250 z 2017 czyli ostatni gaznik zastanawia mnie co moge jeszcze do niego dolozyc fmf gnarly jest vforce4 rowniez. teraz zastanawia mnie temat gaznika jakie czesci sprowadzales czy chpdzi o caly gaznik lecktron |
|
|
MIHEX |
Wysłany: Śro 23:02, 03 Lip 2019 Temat postu: |
|
Moje ustawienia beda nastepujace w najblizszym czasie .
dysza główna 450
dysza wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 rowek
śruba powietrza wykręcona 2 obroty
przy temperaturze 25-30*C |
|
|
te300 |
Wysłany: Nie 10:13, 30 Cze 2019 Temat postu: |
|
wypuścili też zestaw alternatywny z innym rozpylaczem, innymi iglicami a dysze wolnych zaczynają się od 22,5; ogólnie lepiej na tym chodzi , modele 2018 i 19 300 xc/tx w serii wychodzą na tym zestawie |
|
|
blu77 |
Wysłany: Pią 22:06, 28 Cze 2019 Temat postu: |
|
Up |
|
|
blu77 |
Wysłany: Pon 12:48, 24 Cze 2019 Temat postu: |
|
dzięki za odpowiedź, a jak inni użytkownicy macie ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:43, 22 Cze 2019 Temat postu: |
|
ja mam wszystkoe oem, zadnej wady fabrycznej nie stwierdziłem nic nie przerywa nic nie zalewa
nastawów nie pamietam bo sporo sie bawiłem i rezultatu nie zapisałem sobie ale chyba 460tka główna wolnych 32 raczej
i musze sie namęczyc żeby mi z koncówki wydechu rzygneło olejem zwykle ładnie dopala wszystko |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 17:28, 22 Cze 2019 Temat postu: |
|
mam dokładnie ten sam model (gaźnik mikuni).
główna 460
wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 ząbek
jezeli chodzi o śrubę to nie pamiętam
uszczelka nie wiem
sprężyna czerwona
pali mi bardzo mało, fabryczny (9.5l) bak wystarcza mi na cały dzień jazdy (wąwozy, sporo dojazdówek), tłumik też lekko czarny. Świeca dosyć bliska kawy z mlekiem. Nic nie dławi się. Czasami zgaśnie na wolnych obrotach.
Sprzęty na tym gaźniku mają wadę fabryczną, problemem jest wtedy wyregulowanie niskich obrotów. U mnie jest w miarę okej, ale i tak zdecydowałem się sprowadzić części ze stanów.
W następnym tygodniu założę temat jak krok po kroku to naprawić. |
|
|
blu77 |
Wysłany: Sob 16:28, 22 Cze 2019 Temat postu: Na jakich nastawach gaźnika jeździcie ? EXC 2017 |
|
Hej, jak macie ustawiony gaźnik, uszczelka pod cylinder i spreżyna zaworu ?
Moje moto to KTM EXC 250 2017
Dysza główna 440
Dysza wolnych obrotów 35
Iglica 43-73 na 3 ząbku
Śruba od mieszanki wykręcona o 2 obroty
Żółta sprężyna zaworu
Uszczelka pod cylinder 0.25mm
Wydaje mi się, że troche za dużo pali, świeca była mocno czarna i z tłumika często wylatuje sporo nagaru.
Piszcie swoje ustawienia |
|
|