Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 20:50, 08 Lip 2019    Temat postu:

do tego motocykla to crosspower powinien byc lany 10W50 albo 15W50
kisiel312
PostWysłany: Pon 20:46, 08 Lip 2019    Temat postu:

Ok na pewno się zgłoszę, a jak z olejem dobry jest?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:36, 08 Lip 2019    Temat postu:

tak ogarniam oleje jak cos potrzeba zapraszam na PW mam tez czesci oem ktma w lepszej niz detalicznej cenie
kisiel312
PostWysłany: Pon 20:16, 08 Lip 2019    Temat postu:

Mam motorex'a 15w50 , a z sprzęgłem to za 3 miechy będę patrzył jak będę w domu, dam znać, a heniu ty jesteś z Lublina i ogarniasz oleje motorex?
henio12323
PostWysłany: Sob 20:38, 06 Lip 2019    Temat postu:

na jakim oleju jeździsz ? w zasadzie to tez ma znaczenie "gęsty" olej klei sprzęgło i trudniej mu sie rozsprzęglić.
do sprzęgła też nie ma złego dostepu i można zajrzęc zrobic ocene, warto zadbac o oryginalne sprzęgło, ja co kilkadziesiat mth zaglądam i oceniam, czasem wymienie pojedyncze sztuki tarcz czy przekładek które wskazuja na jakies zuzycie ( czasem ma pokrzywione lekko 1-2 przekładki ) koszt nie tragiczny a sprzęgło cały czas jest jak nowe wg mnie lepsza i tansza opcja niż dojeździc do agonii i zmianic cały komplet
kisiel312
PostWysłany: Sob 18:17, 06 Lip 2019    Temat postu:

Rozumiem, tylko oto mi chodzi, czy naprawdę tak ma być, tak naprawdę to się przyzwyczaiłem, ale jeszcze dodam że na zimnym to jako tako ale go znajduje a jak się rozgrzeje to już ciężko, poprostu czy czegoś nie mam uszkodzonego albo wyrobionego
PS henio ty to zawsze pomożesz 😀
PS 2 brat ma kawe kxf 450 2015r (fullcross) i luz wchodzi jak marzenie
henio12323
PostWysłany: Sob 18:03, 06 Lip 2019    Temat postu:

trzeba wyprasowac sworzeń i wprasowac ponownie, w skrócie, bo przeprasowujac na "wylot" czasem mozna cos uszkodzic dlatego są rózne techniki żeby zrobic to poprawnie ale generalnie bez prasy sie tego zrobic nie da.
żeby lepiej wbnijało sie bieg jałowy trzeba wymienic motocykl np na szosowy ;D chyba ze masz cos uszkodzone
temat jest taki - w tym motocyklu bieg jałowy NIE MOZE wchodzic za lekko, bo w ferworze walki nie chciałbys zeby ci wskoczył luz, dlatego na wybieraku jest taka jakby gwiazdka i na kazdym biegu ma duze podcięcie a dla luzu jest bardzo małe, jak ktos chce mozna sobie podpiłowac większe/głębsze podebranie to bedzie łatwiej o luz ale nie o to chodzi w takim motocyklu to jest norma w kazdym sprzecie chyba ze jeszcze dojdzie sprawa zuzycia, jak cięzko wchodzi to opcje są np zapowietrzony układ sprzegła, lub zamontowana nieodpowiednia dzwignia sprzegła, lub za mała pompa sprzegła ( po prostu sprzęgło sie nie rozsprzęgla odpowiednio mocno, drugi temat który w zasadzie dotyczy tego samego to krzywe przekładki sprzęgłowe, po wcisneciu sprzegła nadal krzywe przekładki spręzynują i dociskaja tarcze przez co motocykl zaczyna "ciągnąć" np chce jechać na biegu albo cięzko wbic luz
kisiel312
PostWysłany: Sob 17:42, 06 Lip 2019    Temat postu: Wał korbowy ktm exc

Witam
Pacjent ktm exc 300 r 2016, a pytania brzmią, chciałbym wymienić korbowód i czy korbowód trzeba wyprasować z wału, czy rozkręcić poprostu i później trzeba go wprasować, czy skręcić porostu ? Jestem zielony w tym temacie a chciałbym wiedzieć, oczywiście nie podejmuje samodzielnej wymiany, dla czystej teorii pytam . Drugie to bieg jałowy, ciężko jest mi go znaleźć co trzeba wymienić aby był w porządku?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group