Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 19:50, 18 Lip 2019    Temat postu:

taka róznica znaczaca nie jest, ale na logike - szybciej przyspiesza to szybciej sie sciera opona Razz wieksze obciązenie skrzyni biegów - tylko że akurat pod tym kątem róznica jest nic nie znaczaca dla np wytrzymałości. wiec jak Tobie pasuje to smiało można zostawić
Kruz
PostWysłany: Czw 17:55, 18 Lip 2019    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz. Rozumiem, ze nie wpływa to w żaden sposób na szybsze zużycie podzespołów motocykla ?
henio12323
PostWysłany: Czw 16:33, 18 Lip 2019    Temat postu:

to tylko i wyłącznie twoja decyzja. licznik nie jest przekłamywany bo bierze sygnał z obrotu koła.
kawasaki ma naped licznika na kole zdawczym i tam sie juz moze tak dziać.
jak tobie pasuje przyspieszenie i v max to zostaw jak jest, jak potrzebujesz wiekszych predkosci przelotowych to zmien na oem, to jest zawsze najbardziej optymalne przelożenie
Kruz
PostWysłany: Czw 9:57, 18 Lip 2019    Temat postu: Napęd w KTM

Czesc Ekipa 👍

Od wczoraj jestem posiadaczem KTM Duke 690 z 2013 roku.
Mam pytanie, gdyż ciężko mi znalezc odpowiedz w internecie.

Motocykl ma 10500km przebiegu. Pierwszy właściciel po wyjeździe z salonu i przejechaniu 800km zmienił łańcuch i zmniejszył tylna zębatkę o 2 zęby. Motocykl jedzie ok. 185km ale za to szybciej przyspiesza(nie mam w zasadzie porównania i nie wiem jak duża to roznica) stary napęd mi zostawił, wyglada praktycznie jak nowy.
Zastanawiam sie czy przy następnej zmianie dokupić tylko zębatkę na przód, czy zostac przy tym co jest teraz i kupic taki sam.

Czy tylna mniejsza zębatka nie przekłamuje licznika w przebiegu i predkosci ? Kiedyś w Kawasaki z750 miałem mniejsza na tyle to pokazywała głupoty w predkosci i szybciej nabijała przebieg. Natomiast to był motocykl 8 lat starszy.
Wie ktoś jak jest w KTM z tego rocznika ?
I druga sprawa, czy roznica w przyspieszeniu jest naprawdę aż tak znacząca ? Czy warto wrocic później do oryginalnych ustawień ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group