Autor Wiadomość
Bastek333
PostWysłany: Nie 9:05, 03 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje Very Happy zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle


Bo juz kupilem z takim zestawem Laughing i skoro jest to mi sie bardzo podoba Very Happy

Ale nie mam pewnosci czy poprzedni wlasciciel o tym pomyslal ze zmiana wydechu moze miec wplyw na sklad mieszanki. Zreszta nawet w instrukcji leovinci do decata jest wzmianka o potrzebie przeprogramowania...

Ale skoro nie ma takiej mozliwosci z ori - to zostaje tylko swinka Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 8:16, 03 Maj 2020    Temat postu:

nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje Very Happy zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle
Bastek333
PostWysłany: Sob 22:01, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 Very Happy

To nie chodzi o moc Smile To moj pierwszy motocykl i nie wymagam od niego wiele Laughing - przy takiej pojemnosci nie da sie wykrzesac dodatkowych 10KM

chodzi tylko o bezpieczenstwo jednostki napedowej - zeby na pelnym gwizdku miala odpowiedni AFR - chociaz ponizej 14 - pytanie czy standardowa mapa chociaz tyle ogarnie - przydalo by sie wiedziec czy adaptacja jest tylko w zakresie closed-loop czy tez cos sie zmienia w open-loop

Czyli mapa akrapa do polifta to tylko mityczny jednorozec Crying or Very sad i zostaja ewentualnie jakies piggy-backi typu power commander itd...
henio12323
PostWysłany: Sob 21:12, 02 Maj 2020    Temat postu:

tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 Very Happy
Bastek333
PostWysłany: Sob 19:49, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy


O ile sie nie myle to w power partsach nie ma decata Rolling Eyes

A jaka jest w koncu prawda a propo innych map KTM'a (do poliftow od 2017) - sa takie przystosowane do przelotow i decatow - czy to tylko bajka ? W Krakowie o w serwisie o nich nie slyszeli.
henio12323
PostWysłany: Sob 18:35, 02 Maj 2020    Temat postu:

najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy
Bastek333
PostWysłany: Sob 17:40, 02 Maj 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK


A na "ile" ta orginalna mapa jest w stanie sie dostroic ? Decat i przelot LeoVinci bez dbkillera i do tego wkladka filtra powietrza z gabki ... Obawiam sie o AFR przy pelnym odkreceniu. W closed-loop to wiadomo ze sobie sam dopasuje - ale co z open-loop ?
henio12323
PostWysłany: Nie 17:59, 21 Lip 2019    Temat postu:

tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK
LukaszKTM125
PostWysłany: Nie 17:16, 21 Lip 2019    Temat postu:

Czyli nie muszę wgrywać mapy. Sam się dostroi?
henio12323
PostWysłany: Nie 7:52, 21 Lip 2019    Temat postu:

jak pamietam w 2017 juz nie trzeba było mapy zmieniać, a inspekcje tylko z kompa
LukaszKTM125
PostWysłany: Nie 1:38, 21 Lip 2019    Temat postu: Ktm 390 2017

Witam planuje w swoim ktm wymontowac katalizator i poprowadzić ładna rurę. Czy po zamianie muszę jechać na wygrywa ie jakieś mapy to konieczne? Duke ma 4000tys przebiegu rok 2017 i pytanie mam czy idzie skasować samemu serwis roczny bo mi się wyświetla a nie jadę już do ktm. Trzeba pod komputer się podłączyć czy jest na to jakaś klawiszologia :d pozdrawiam!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group