Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:11, 24 Lip 2019 Temat postu: |
|
nie wiem nigdy w młynie nie byłem
ale tak są to te elementy kolejny to 48 na schemacie tez czesto sie uszkadza jak sie nieumiejetnie montuje wałki |
|
|
Ledjonn |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:25, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
no to jednak wymagała remontu, pewnie zrobiony na odpierdziel, a w przypadku zamiennikowych tłoków bardzo łatwo o np podwiniecie pierscienia zwłaszcza olejowego, jak chcesz rozwaizac problem to zacznij rozbierac i diagnozować. w takich motocyklach pomiar kompresji nie ma zadnego odzwierciedlenia,
w sumie jest jeszcze jedna mozliosc w 350tce na wałku rozrządu jest separator olejowy, czasem sie zdarza że ludzie to wyrzucaja całkowicie ( nie wiem czemu ) warto zdjąc pokrywe i zobaczyc czy są wszystkie elementy odmy |
|
|
Ledjonn |
Wysłany: Wto 17:40, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
Kupiłem 30mth po remoncie, faktury i stare części mam. Gora ponoć nie wymagała remontu. Zrobiłem parę mth i luz ma ssącym sie zmniejszył także chyba gość pogonił bo góry nie chciał ruszać.
Przy nieszczelności na pierscieniach będzie tak dobrze palił?
Tylko pomiar kompresji prawdę powie ? Czy jakoś inaczej mogę to sprawdzić? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 16:39, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
tak ma sie łozysko przesuwać, tam sa chyba takie blaszki ktore to ustalają.
i pytanie co to za remont jak nie ruszana góra i zawory ? jak wali olejem z odmy to albo za duzy stan albo nieszczelnosc na pierscieniach |
|
|
Ledjonn |
Wysłany: Wto 16:33, 23 Lip 2019 Temat postu: 350 exc-f problem z odma. |
|
Witam Panowie. Jest to mój pierwszy Kat i mam dwa pytania.
Moto po kompletnym remoncie dolu ( korba tłok A sel).
Pali na strzała, wszystko git, nie kłóci. Ewentualnie dymek po postoju ale to pewnie uszczelniacze.
Wyjście odmy od głowicy jest całe zapieprzone olejem.
Wiem, że Odma wali jak tłok do roboty albo po wywrotce. Moto nie leżało.
Czy może być to spowodowane zaworami?
Ostatnio regulowalem zawor ssacy tak że chyba czeka mnie wymiana kompletu.
Ponadto podczas regulacji zauważyłem, że łożyska na walkach rozrządu chodzą po tych walkach , po prostu wewnętrzną bieżnia przesuwa się prawo lewo wzdłuż walka. Czy tak ma być? |
|
|