Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:27, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
jak wgrasz mape pod dany typ "tuningu": a bedziesz miał np sama koncówke cichą to moze sie nawet temat pogorszyc |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 16:53, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Czyli na sile nie ma co wgrywać bo nic to u mnie nie da.
Jestem umówiony za 2 tygodnie. Mam nadzieje, ze motocykl bedzie miał więcej wigoru |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:56, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
mozliwe, nie kazdy wydech wymaga innej mapy, jak kojarze w starszych lc4 były jako tako 3 mapy, jedna zwykla, jedna stage 1 to chyba koncówka wydechu i inny filtr powietrza, i stage 2 kompletny wydech od poczatku do konca i zmieniona pokrywa airboxa |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 15:38, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Przepraszam za osobny post ale warto.
Eurorider odpisał, ze do mojego tłumika nie potrzeba wgrywać mapy.
Wyglada on tak: https://zapodaj.net/7d16b61c78e23.jpg.html
Napisałem, ze najprawdopodobniej to model AKRAPOVIC ”SLIP-ON LINE” Ref. 76005999200 - wyglada jak moj.
Czekam wiec na odp czy mogę przyjechac na Skasowanie parametrów adaptacyjnych |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 10:39, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Czyli sprawa jest prosta. Jesli bede miał juz mapę pod akrapa to poproszę tylko o skasowanie parametrów adaptacyjnych. Jesli bedzie mapa standardowa to po prostu wgraja pod akrapa i zobaczymy jak to bedzie wyglądało
Dam znać co i jak. Moze sie komuś przyda, jako ciekawostka |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:36, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
nie zrobisz, chociaz tak tez jak napisalem moze to nie wpłynac na nic, mało tego jak by wgrywali inna mape to te parametry i tak bedą wyzerowane |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 9:21, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Zweryfikować mapę pod wydech, tak?
Tak czy siak, jesli powiem serwisantowi, zeby skasował parametry adaptacyjne, to nie zrobie z siebie idioty ? Hehe |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 9:16, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
samemu nic nie zrobisz, niestety moze jakies odpiecie na kilka dni akumulatora skasuje te parametry ale tak jak pisałem to tylko mój domysł wcale tak nie musi byc, moim zdaniem warto przede wszystkim mape zweryfikować, jak bedzie podpiety pod kompa skasowanie parametrów adaptacyjnych to dwa klikniecia |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 8:40, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Podejrzewam, ze kazdy Duke na hamowni pokazałby mniej więcej taką samą moc, natomiast jesli mówimy o jakiś parametrach samoadaptacyjnych to moze dałoby sie coś z tym zrobic ? Kalibracja przepustnicy ? Da sie ją zrobic w domowych warunkach - znalazłem jakiś poradnik. Poprzedni właściciel na pewno jezdzil spokojnie o czym świadczy spalanie w motostat. Oprocz Duke mam jeszcze 180 konnego sporta, wiec mocy, czy nawet jej oddawania w moim mieszczuchu nigdy nie za wiele 😉 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 6:39, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
ciezko powiedziec, bardziej bym stawiał na własnie jakies parametry samoadaptacyjne, moze jest tak że jak ktos spokojnie jeździ to komp sie uczy takeigo stylu jazdy i tak steruje silnikiem,
a po co masz sie zastanawiac, masz moto, jak pasują tobie osiągi to o to chodzi |
|
|
Kruz |
Wysłany: Czw 0:50, 25 Lip 2019 Temat postu: |
|
Przyznam szczerze, ze mnie zaskoczyłeś. Moze to kwestia dotarcia ? A moze niektore modele mają rzeczywiście jakieś blokady ? Szkoda, ze nie mieszkasz na Śląsku bo dałbym Ci moja maszynę, porównanie jakieś masz.
W zasadzie to teraz bede siedział i sie zastanawiał ... 😛 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 18:45, 24 Lip 2019 Temat postu: |
|
bez mapy odpowiedniej mogą byc problemy z odpowiednia praca silnika, bo ten silnik a raczej jego sterowanie jest bardzo czułe na wszystko, wiec mapa powinna byc wgrana, najlepiej podjedź do ASO ktma to ci sprawdzą i wgraja
co do oddawania mocy - serwisuje te moto na codzien i wieloma jeździłem nie mam pojecia od czego to zalezy ale jedne są po prostu mocne a inne nie, nie wyczaiłem co jest regułą bo sie nie zagłębiałem, moze to kwestia rocznika, moze modelu, ale jednymi strach dawać gazu, a inne takei dosyc spokojne są |
|
|
Kruz |
Wysłany: Śro 17:06, 24 Lip 2019 Temat postu: Wydech akrapovic a dedykowana mapa. |
|
Czesc !
W swoim KTM Duke 690 ’13 posiadam wydech akrapovic. Zakładał go pierwszy właściciel. Drugi, od ktorego motocykl kupiłem ja nie był w stanie stwierdzić czy została pod niego wgrana mapa dedykowana.
Napisałem juz do eurorider w Katowicach i czekam na odpowiedz, czy mi to sprawdzą i ewentualnie wgrają dedykowaną mapę pod akrapovica jesli sie okaze, ze jest standardowa
Natomiast, czy gra jest w ogole warta świeczki ? Zacząłem sie nad tym zastanawiac, gdy czytałem forum. Nie mam odniesienia do innych Motocykli KTM, gdyż wszyscy moi znajomi maja japońskie maszyny. Natomiast wiele osob pisało, ze DUKE bez problemu powininem isc na koło z gazu z trzeciego biegu. Przy czym u mnie z gazu stawia go w górę najwyzej z jedynki. Nie zależy mi na tym, natomiast jest to jakiś odnośnik i wyznacznik oddawania mocy.
Czytałem jeszcze na forum supermoto, ze niektore roczniki KTM SMC 690 miały elektroniczna blokadę drugiego i trzeciego biegu. W zawadzie to ten sam silnik lc4. Czy mozliwe, ze moj sprzęt ma jakieś blokady? Mam z tylu zębatkę, ktora ma dwa zęby mniej wiec motocykl tym bardziej powininem sie mocniej odpychać.
A moze jest tutaj serwisant ze śląska ? 😉 |
|
|