Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Śro 19:50, 06 Lut 2013    Temat postu:

tylko serwis ma do WP40 :/
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 19:47, 06 Lut 2013    Temat postu:

Jak nigdzie nie możesz znaleźć w serwisie na pewno beda mieli
http://www.ktmsklep.pl/new-katalog/19,115,571,3935/rocznik-1997/hard-enduro/620-egs-e-adventure-d/leg-adventure-97
Jak na fiszkach nie ma, to dzwoń do nich i na pewno znajdą.
Gieeru
PostWysłany: Śro 19:24, 06 Lut 2013    Temat postu:

Sorki ze tak trochę z innej beczki, ale skoro jesteśmy przy uszczelniaczach to może Wy mi pomożecie w znalezieniu uszczelniaczy do lag, ale pyłowych. Tych kapturkowatych.
Oczywiście do Lc4 620 1997r.
henio12323
PostWysłany: Wto 22:11, 12 Cze 2012    Temat postu:

nie o to chodzi. masz oske najpierw sobie blokujesz(skrecając tymi małymi srubkami ) prawą strone ( tam gdzie ośka jest grubsza) i dokręcasz głowną srube osi. nie da sie dokrecic za mocno tu zadnej regulacji jeszcze nie ma. potem skręcasz juz na gotowe te małe srubki przy srubie ośki. i luzujesz tamte które dokręcałes wczesniej. teraz siadasz na moto i skaczesz na nim/dociskasz przód. tak żeby prawa laga ustawiła sie po swojemu. jak bys nie poluzował prawej strony ponownie, to miałbys zaukosowane lagi o tak \ o / .
Asteros2012
PostWysłany: Wto 21:45, 12 Cze 2012    Temat postu:

Za mocno mogłeś co najwyżej ściągnąć i zgnieść dystanse, efektem było by naprężenie zawiechy i nierównomierne zużycie
Karambol
PostWysłany: Wto 20:38, 12 Cze 2012    Temat postu:

myslisz, ze za mocno do ciagam oske - o taka regolacje ci chodzi?
henio12323
PostWysłany: Nie 17:57, 20 Maj 2012    Temat postu:

a jeszcze jedno - moze masz lagi zakosowane ? kiedys w CR tak miałem ;P na osce masz regulacje i musisz ustawic żeby obie lagi były równeległe do siebie, jak złozysz bez ustawienia tego może po prostu jedna laga jest prosto a druga jak scisnieta za mocno i przez to uszczelniacz szybko siada
wójo
PostWysłany: Nie 17:54, 20 Maj 2012    Temat postu:

moze byc poprostu krzywa, przy wymianie dobrze jest przepolerowac lage, no i z lewej stronie masz zacisk hamulcowy przez co laga mocniej pracuje przy hamowaniu.
Karambol
PostWysłany: Nie 12:08, 20 Maj 2012    Temat postu:

Śrubki odpowietrzników sa identyczne i oryginalne - zamienię je miejscami ale chyba tylko w ramach voodoo;) - tuleje sa nowe, wymienione w lutym a chromy na ladze nie maja zadnych zadrapań czy szczerb..
henio12323
PostWysłany: Nie 11:29, 20 Maj 2012    Temat postu:

sa 2 opcje
1) albo ma nieco luzów na panewkach. jak one wyglądały ? miały teflon na całej powierzchni ?.
2) wytarł sie chrom choc dziwne że na jednej ladze Razz wtedy własnie dzieja sie takie cyrki
Rysiek24
PostWysłany: Nie 11:17, 20 Maj 2012    Temat postu:

masz wentylki czy srubki ? u mnie mam jedna nieoryginalna srubke odpowietrznika i tez jedna laga pompuje sie szybko , a druga prawie wcale , jak zmienie srubki miejscami to sytuacja odwraca sie. Ja mialem problem z prawa laga, wymienilem owe tuleje i poki co od 3 tys km jest spoko , acz ostatnio cos tam sie pojawilo troszke oleju na ladze ale przeszlo samo.
Karambol
PostWysłany: Nie 11:04, 20 Maj 2012    Temat postu: WP 40 problem

Cześć!
Od pół roku mam problem z lewą lagą, ciągle puszczają mi w niej uszczelniacze. W ciągu pół roku zmieniałem już 4 razy, prawa laga trzyma normalnie i nic się z nią nie dzieje ale lewa co chwile cieknie - dosłownie 200km po zmianie już zaczyna się pocić (wypróbowałem, już wszystkie możliwe uszczelniacze). Nie wiem jaka jest tego przyczyna? Lagi mają nowe tuleje, nie ma luzów. Dziwnie jest to, ze bardzo szybko się zapowietrza, po kilkudziesięciu km z odpowietrznika syczy jak z wykręconego wentyla. Procedurę zalewania olejem robię na pewno dobrze. Zresztą tak jak mówiłem prawa laga trzyma normalnie i się tak nie zapowietrza. Co to może być??????????

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group