henio12323 |
Wysłany: Śro 21:19, 31 Lip 2019 Temat postu: |
|
łancuch wymien na iwis, zaden did nie pasuje własciwie na koła rozrządu
to że jest czysty wizualnei nie znacyz ze ma drożne kanały. 2 temat to śruba to nie jedyna regulacja, moze trzeba zmienic dysze, moze cos nie drożne, może zły poziom paliwa w komorze pływakowej, gaźnik to dość skomplikowany element, samo dmuchanie spręzarką i kręcenie sruba nic nie da. trzeba by zrobic pełen przegląd/serwis
jak nie masz nikogo do pomocy to moge ci wysyłkowo pomóc ogarnac gaźnik, w sensie zrobic przegląd. cudów nie bedzie bo po zamontowaniu moze wymagac korekt ale jak jest aż tak źle a brzmi wszystko na problemy gaźnikowe to mysle ze mógłbym pomóc |
|
KTMsx520 |
Wysłany: Śro 19:23, 31 Lip 2019 Temat postu: sx520 ciezko pali,nie wkreca sie buuczy.,itd itp |
|
Siemano panowie,pisze bo juz brakuje mi sil. mianowicie
sx520 po remoncie 20mth,nie wyemianielm tylko zaworow..
jechalem z ekipa polatac i podczas jazdy na kole mi przerwal jakby iskry na chwile zbraklo.. ale zbagatelizowalem to,.. przejechane po lasach moze jedna mth,postoj na papierosa i mial ciezko odpalic. mniej wiecej 5/6 kop.. no i rekacja na gaz uposledzona nieco bo kazde gwaltowne machniecie manetka to nie wkrecanie sie na obroty a BUUUUU.. gdy w czas odpuszcze mu gazu to zatrzyma sie na niskich obrotach i jest git i musze gazu wolno dodawac,wtedy sie wkreca... jezdzilem pol dnia,po czym wracajac do domu zahaczylem o myjnie i juz nie odpalil... 40min kopania i nic,nawet nie pierdnal.. pomyslalem ze czas na swiece .. kupilem nowa wraz z PWN i fajka NGK przy okazji kupilem olej i filtry .. .. wymienilem co trzeba i odpalil ladnie,wiec sie ubralem zeby pojezdzic,na poczatku powolutku niech sie rozgrzeje,,przejechalem z 1km na niskich obrotach .. chcialem juz zaczac zabawe a on to samo BUUUUUUUU i koniec.. tyle z jazdy.. zgasilem go i juz nie odpalilem... pchalem do domu 1km.. wkurzony pomyslalem ze to wina paliwa bo ostatnio tankuje na takiej malo znanej stacji... wiec pojechalem na circle K kupilem i juz nie chcial odpalic,patrze na swiece sucha,podlalem ze strzykawki i odpalil od pierwszego ale reakcja na gaz ta sama,wiec pomyslalem ze czas zerknac w luz na zaworach czy tez gaznik,na ssacych bylo troche ciasno,ale ustawilem na ssacych i wydechowych 0.10 przy okazji rozebralem gaznik,profilaktycznie przedmuchalem jak trzeba kazda z dysz,a nadmienie ze wszystko sie lsnilo jak nowe,odpalil moze za 3,4 kopnieciem ale nadal to samo,buuuu i sie nie wkreca,w dodatku strzela z tlumika.. wykrecilem swiece,iskra slaba,i zolta,pomyslalem ze kupie inna cewke zanim zaczne szukac oryginalu,kupilem jakis chinski zamiennik 4t .. i temat ten sam,iskra tak samo.. w dodatku pojawia sie dopiero po porzadnym kopnieciu,, pomyslalem ze moze iskrownik sie poluzowal badz klin na magnecie scielo... rozebalem i wszystko tak jak trzeba.. serwisy maja terminy na za 2miesiace ale jeden przez telefon polecil mi pobawic sie srubka od regolacji gaznika.. tak tez zrobilem.. podlalem swiece bo nie chcial odpalic,rozgrzal sie i probowalem go wyregulowac .. ale nie pomaga to,,2 obroty srubka w te czy we wte nie robilo praktycznie roznicy... odstawilem go na 2dni,zebralem sie psychincznie bo juz chce sie jezdzic .. pomyslalem ze lancuch rozrzadu ktory kupilem 20mth wczesniej marki DID nie bez powodu kosztowal 100zl a nie 220 jak firmy IWIS i pomyslalem ze sie rozciagnal i rozrzad przeskoczyl o zabek,,rozebralem dzis pokrywe itd.. napinacz juz wyciagniety do konca,ale rozrzad nie przeskoczyl.. znaki idealnie w gmp.. no i juz nie mam sil... panowie,co to moglo zawiezc? macie jakies informacje jak mu sprawdzic miernikiem modul ? bo ta iskra cos od poczatku mi nie pasuje.. zamieszczam nizej link do filmiku jak sie zachowuje jak odpali.. .. troche sie rozpisalem ale chcialem opisac cala walke z ta maszyna;) pomocy ...;(
https://www.youtube.com/watch?v=d-UNty4M3cE |
|