Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 7:41, 03 Lut 2020    Temat postu:

moze za niskie wolne obroty ?
Pentax
PostWysłany: Nie 13:32, 02 Lut 2020    Temat postu:

Trochę czasu minęło.. ale znów wracam.
Zakładałem wałek nowy nowy, kupiony za miliony monet Sad
No właśnie u mnie łupie autodeco po odpaleniu...
LukAs
PostWysłany: Czw 20:38, 29 Sie 2019    Temat postu:

Ale wałek nowy nowy, czy nowy używany? Miałem podobną sytuację przy wymianie wałka, tylko u mnie łupało autodeko po odpaleniu jeszcze.
Rysiek24
PostWysłany: Wto 20:03, 27 Sie 2019    Temat postu:

a co jeszcze tam robiles ? tylko sam walek nowy czy walek z mechanizmem autodeko ?
Pentax
PostWysłany: Nie 10:41, 25 Sie 2019    Temat postu:

Głowicę ściągnąłem jeszcze raz. Rozrząd ustawiony był prawidłowo. Finalnie założyłem stały wałek rozrządu ze zdemontowanym autodeco.

Jednak ciągle się zastanawiam dlaczego ten nowy wałek tak się zachowuje? Chciałbym w końcu skorzystać z przywilejów e-statera Evil or Very Mad
Pentax
PostWysłany: Czw 23:00, 15 Sie 2019    Temat postu:

Znalazłem jeszcze ciekawy filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=8ZrIdoC7uAs

W komentarzu jest mowa o przesunięciu się o jeden ząbek łańcucha rozrządu...
U mnie na pewno pozycja łańcucha jest taka sama jak przed rozebraniem głowicy bo zabezpieczałem go trytką.

Na koniec jeszcze fajna galeria:
https://www.flickr.com/photos/ciukes/albums/72157633556254405/
Pentax
PostWysłany: Czw 13:33, 15 Sie 2019    Temat postu: LC4 640 2004 wymiana wałka rozrządu, autodekompresator

Cześć ,
Mam problem najprawdopodobniej z auto-dekompresatorem, jednak najpierw opiszę całą sytuację.

Motor działał prawidłowo poza odpalaniem z rozrusznika. Diagnoza - wyszczerbiony pin od auto-dekompresatora. Postanowiłem zatem zamówić nowy wałek i zabrałem się do roboty. Po rozebraniu głowicy okazało się że diagnoza była trafna Surprised

Poniżej zdjęcie starego wałka rozrządu

https://drive.google.com/file/d/1ZYJba1Ga1LxcOVeynm7qok90CT2INSEV/view?usp=sharing

Nadszedł zatem czas na składanie. Wszystkie czynności robiłem zgodnie z serwisówką:
- dokręcałem śruby kluczem dunamometrycznym
- znaki na wałku rozrządu i kole ustawione prawidłowo
- na czas wymiany wałka rozrządu wał korbowy zablokowany śrubą
- luzy zaworowe ustawione prawidłowo
- śruba koła zębatego rozrządu zabezpieczona loctitem
- łańcuszek rozrządu sprawdzony. Powinien być ok. Pozostało jeszcze 7 kliknięć
- itp. itd.

Po złożeniu, przy kręceniu kopniakiem pojawił się długo oczekiwany dźwięk autodeco Razz . Już myślałem że operacja się udała. Rozrusznik pięknie kręci silnikiem. Zakładam przewód świecy zapłonowej... i zobaczcie sami:

https://youtu.be/jRjwuvufQZo

Tak jakby autodeco ciągle było załączone.

Głowicę rozebrałem ponownie. Ze szczególną uwagą złożyłem wałek i podkładkę:

https://drive.google.com/file/d/1yaMv6o4Ah3wubB1OUHp8ewGqAv72hKeS/view?usp=sharing

Efekt: bez zmian
Evil or Very Mad

Może ktoś z Was ma pomysł co jest nie tak?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group