Autor Wiadomość
pekin
PostWysłany: Wto 16:48, 20 Sie 2019    Temat postu:

Temat opanowany przyczyna banalna ale ciekawa. Wymieniłem świece zapłonowe (niepotrzebnie ale niech ma) i tutaj jest mała pułapka. Świece są dwie cewki też. Otóż jedna
z cewek w trakcie wkładania na świece wysunęła się z obudowy która ja trzyma. Myślałem że to jest monolit w plastykowej obudowie a to dwa osobne ustrojstwa ...złośliwa menda dotykała świecę na tyle że coś prądu tam przechodziło ale na wolnych to było za mało i telepało. Po odwinięciu wszystko było ok.
Warto mieć to na uwadze i docisnąć obie osobno porządnie z góry.
W naszych wibratorach takie coś może się zdarzyć samo z siebie ... choć nie powinno . Zanim zaczniesz rozbierać motor sprawdź ten element bo mógł ci spłatać figla tak jak mi.
pekin
PostWysłany: Pon 15:01, 19 Sie 2019    Temat postu:

Akumulator ok z 2017 roku sprawdzony i doładowany. Luz zaworowy 0,13 na wydechu i 0,07 i0.1 na ssących. Nic jednak poczekam na diagnostykę w serwisie i zobaczymy co wyskoczy.
henio12323
PostWysłany: Pon 13:15, 19 Sie 2019    Temat postu:

skoro wczesniej było ok to mapa nagle nie mogła sie wgrać inna. w kazdym pojeździe sie resetują parametry adaptacyjne przy braku zasilania. w przypadku ktma zalecaja odpalic na jałowym biegu na 10 minut bez dodawania gazu, nawet jak gaśnie to sie powinno odpalic i dac mu dalej chodzić. widze w każdym wątku próbujesz szczęscia z rozwiązaniem problemu, trzeba zrobic jakas diagnostyke problemu, sprawdzic ustawienia TPS, sprawdzic szczelność układu, napiecia w układzie - moze kiepskie aku i nie trzyma pradu
pekin
PostWysłany: Pon 13:09, 19 Sie 2019    Temat postu:

Wiem nawet umówiłem się na termin ale autoryzowany serwis za samo podpięcie kompa serwisowego woła 250 PLN i aż boję się ile zawołają za wgranie mapy. Shocked
Mam falowanie obrotów na biegu jałowym i pierwsze pytanie dotyczyło czy jest wydech przelotowy,jest orginalny dedykowany akrap do którego podobno nie trzeba wgrywać nowych map (tak napisali na stronie KTM) . Wszystko pojawiło się po odłączeniu akumulatora . Wcześniej wszystko było ok i nic się nie działo. Moto zapierdala aż miło tylko na jałowym przebiera i czasami gaśnie. Nie podobno żeby po każdym odłączeniu akumulatora komp gubił parametry.
henio12323
PostWysłany: Pon 10:13, 19 Sie 2019    Temat postu:

w poznaniu masz dealera ktma on ma taka mozliwosc
pekin
PostWysłany: Pon 10:12, 19 Sie 2019    Temat postu: KTM 690 Duke 2014 mapa akrapa

Witam czy jest ktoś w Poznaniu lub okolicach kto ogarnia wgranie mapy akrapa do sprzętu jak w temacie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group