Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 20:09, 23 Sie 2019    Temat postu:

to nie kwestia elektronicznej przepustnicy tylko wtrysku paliwa - i niestety, wiele osób po przesiadce z "potulnego" gaźnika ma takie odczucie
Gość
PostWysłany: Pią 18:34, 23 Sie 2019    Temat postu:

Mogę się podpiąć do tematu? Posiadam od miesiąca 390 i nie wiem czy to moja maszyna, czy tak wszystkie mają że są bardzo czułe na kręcenie manetki gazu, nawet milimetr przekrecenia powoduje reakcje na silniku podczas jazdy... nigdy nie jeździłem motocyklem z elektroniczną przepustnica więc dręczy mnie to troszkę
Stasis84
PostWysłany: Pią 7:32, 23 Sie 2019    Temat postu:

Siema, niestety zakładał mi je serwis (MK Moto z Piaseczna), więc nie mogę powiedzieć konkretnie. Założyli mi używane z jakiegoś japońca i wszystko śmiga, mówili że te fabryczne są mało odporne na wilgoć
Gość
PostWysłany: Czw 18:20, 22 Sie 2019    Temat postu:

stasis84 napisał:
Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął


Czy przy okazji mógłbym zapytać jakie przekaźniki konkretnie kupiłeś?
Gość
PostWysłany: Czw 18:18, 22 Sie 2019    Temat postu:

Dzięki bardzo - obczaje w weekend!
stasis84
PostWysłany: Czw 16:22, 22 Sie 2019    Temat postu:

Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął
henio12323
PostWysłany: Pon 11:21, 19 Sie 2019    Temat postu:

msz tez chyba w okolicy dealera ktma, ciekawe cyz nie został slad w historii, mozna by umowic sie na odczyt pamieci diagnostycznej moze tam bedzie jakas wskazówka
OctanePL
PostWysłany: Pon 11:16, 19 Sie 2019    Temat postu:

Ok, ślicznie dziękuję, od tego zacznę!
henio12323
PostWysłany: Pon 11:04, 19 Sie 2019    Temat postu:

ciezko tak na prawde powiedziec bardziej to wróżenie niż jakas konkretna podpowiedź,
widac ze jakis problem z prądem, sprawdź napięcie ładowania akumulatora, mozna sprawdzic sprawność samej baterii, profilaktycznie mozna przejrzec połączenia prądowe, masy
OctanePL
PostWysłany: Pon 10:36, 19 Sie 2019    Temat postu: Ktm Duke 390 gaśnie podczas jazdy

Witam, mam problem z 390tka która podczas jazdy gaśnie - jazda na autostradzie, 150 na zegarze, 6 bieg, powyżej 7tys obrotów, nagle pyk i wszystko zgaslo. Próba odpalenia po ucieczce na prawy pas, na wyświetlaczu pustka prócz kodu zaczynającego się od IG - niestry nie pamiętam co było napisane dalej, zajęty byłem ratowaniem sytuacji. Po 4, 5 razie odpalił, pojechałem dalej. Wcześniej podobny problem zdarzył się raz, podczas ruszania ale sądziłem, że coś pomieszalem ze sprzęgłem i biegiem.

Jakieś tropy? Na innych forach errors Ig opisane są jako problem z napięciem/aku/ecu - czy faktycznie potencjalny problem z aku czy statorem może powodować wyłączenie podczas biegu i to na tak wysokim biegu i prędkości?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group