Autor Wiadomość
pekin
PostWysłany: Pią 18:13, 20 Wrz 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
to moze masz przesadzone przełożenia na jakies mega szybkie takim moto spoko mozesz na 5 biegu jechac te 50-60 km h

Nie ma takiej opcji żeby na 5 jechać tak wolno . Piąty bieg i spokojna jazda to około 95 kmh . To moto nie lubi obrotów poniżej 4000 i już.
Kammus0235
PostWysłany: Śro 19:52, 28 Sie 2019    Temat postu:

Dzięki, w takim razie oddaje motocykl na serwis...
henio12323
PostWysłany: Śro 18:48, 28 Sie 2019    Temat postu:

to moze masz przesadzone przełożenia na jakies mega szybkie takim moto spoko mozesz na 5 biegu jechac te 50-60 km h
Kammus0235
PostWysłany: Śro 18:07, 28 Sie 2019    Temat postu:

Sprzęgło ładnie łapie. Nie gaśnie, po prostu ma taką zmułe że nie chce sie zebrać, strasznie szarpie całym motocyklem i dopiero po przekroczeniu jakiegoś progu obrotów zaczyna normalnie przyspieszać. Ogólnie zauważyłem że trzeba go wysoko kręcić, przy hondzie mogłem jechać na 5 biegu 50km/h a tutaj przy 100km/h jak wrzuce piątke to znowu go zmula i tez zaczyna sie dławić.
henio12323
PostWysłany: Śro 11:33, 28 Sie 2019    Temat postu:

sprzęgło ? ciezko powiedziec mi bo nie wiem jaki jest objaw, czemu nie chce ruszyc z niskich obrotów ? gaśnie ? czy nie ma mocy ?
Kammus0235
PostWysłany: Śro 10:57, 28 Sie 2019    Temat postu:

Czy to jednak nie jest normalne w tych silnikach. Niestety serwis ktm ma czas dopiero pod koniec wrzesnia. Czy ktoś sie orientuje jakie mogą byv ewentualne przyczyny? Filtr sprawdzilem. Swieca ? Olej ?
henio12323
PostWysłany: Śro 9:40, 28 Sie 2019    Temat postu:

skakac lekko moga, czy ruszac na pelnym gazie ? cos tu raczej nie tak, single szarpią, telepią, wibrują ale moment maja duzy wiec powinien ruszac gladko od niskich obrotow
Kammus0235
PostWysłany: Śro 9:14, 28 Sie 2019    Temat postu: Duke 690 problem z obrotami

Cześć. Ostatnio udało mi sie zakupić duke'a 690. Niestety mam problem ponieważ do tej pory mialem raczej styczność z 4 cylindrowymi silnikami hondy gdzie kultura pracy silnika była wyśmienita, i teraz moje pytanie ponieważ nie wiem czy to usterka czy poprostu jednocylidrowce tak mają : przy pierwszym i drugim biegu przy wolniejszej jeździe motocyklem tak szarpie choćbymial za chwilę wypaść silnik, przy reszcie biegow też mozna odczuć szarpanie i dłowienie ale już nie w takim stopniu. Przy każdym zwolnieniu praktycznie muszę wrzucać pierwszy bieg i ruszać na pełnych obrotach. Czy to normalne w tych silnikach? Obroty mam w okolicy 1700-1800 i skaczą delikatnie na luzie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group