Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Czw 23:54, 26 Mar 2020    Temat postu:

Mialem TM40 w XR 600 całkiem spoko , wez 42 gumowy krociec sie podda jak będzie ciasno.
rrolek
PostWysłany: Śro 20:58, 18 Mar 2020    Temat postu:

Witka

Zakładał ktoś gaznik Mikuni TM?
Jaki? TM 40-6 czy lepiej 42-6. Jak one pasują do oryginalnych kroccow? Jakie dysze i seting?
Wiem ze Fcr fajny ale i nieco drogi (złomu nie chcę kupowac). Dell'Orciaki chyba odpuszczam, kiedyś w 620 miałem, mam wrażenie, ze szybko wyklepują przepustnice. Może ktoś kto na tym jeździ się wypowie.

Pozdr rr
Rysiek24
PostWysłany: Pią 9:01, 27 Wrz 2019    Temat postu:

z 640 rakiety nie zrobisz , 620 to podobny ale jednak inny soprzet , mialem przez 3 miesiace 640 w pieknym stanie i jednak zostalem przy 620 , mimo ze leciwa i nieco zmeczona zyciem . Ale koles mial 660 SM i to dopiero jechalo.
arkglo
PostWysłany: Nie 20:24, 08 Wrz 2019    Temat postu:

Tłumik bym proponował aluminiowy od 620SC. Kupisz taki za niewielkie pieniądze.


PS Na OLX jest FCR41 od SX450 za 400 zł. Do zmiany prawdopodobnie tylko iglica, bo w LC4 były inne plus ewentualnie dysza główna. Rolgaz i linki powinny pasować od Mikuni.
rrolek
PostWysłany: Nie 12:13, 08 Wrz 2019    Temat postu:

Elo

Wczoraj sprawdzilem wszystko i wywalilem SAS i EPC (i tak nie działał). Podnioslemm iglice, przepustnica okazał się juz wiercona. Do komory jaka dysz wolnych nie zagladalem. Okazało się ze mam moduł z SXC. Tłumik cichtki więc na pewno muli.
Na kolo z gazu na 1 i 2 z gazu wstaje ale musi być już konkretnie wkrecony. Rozważań zmianę gaźnika.

Pozdr rr
tomekz
PostWysłany: Pią 22:11, 06 Wrz 2019    Temat postu:

Mam tez taki sprzęt jak Twój. Założony fcr, wydech i moduł od sxc, wywalona jedna tarcza hamulcowa z przodu. Według mnie masz za wysokie przełożenia. Ja mam u siebie 13/50 lub 52 i dopiero to wtedy w miarę jedzie. Mam słabsze i mocniejsze sprzęty i lc4 do dualowania jest spoko. Na 3 idzie to poderwać z samego gazu na koło. Przy tym przełożeniu vmax około licznikowych 140
rrolek
PostWysłany: Pią 18:31, 06 Wrz 2019    Temat postu:

Elo

Mocy jest dość, tylko sposób oddawania tej mocy jak w jakim tłuku typu xtciaka. Toć mam wrażenie, ze nawet derezeta na bst36 lepiej oddawało nominalnie mniejsza moc o niższym momencie nie wspomne. Mam wręcz wrażenie ze moja 350 lepiej zapier..la. Oczekuje po prostu, ze po otwarciu motocykl będzie dawał moment na kolo nie gorzej niż kiedyś byla moja o 20 lat starsza 620stka.
Dodam, że motocykl poza tłumikiem, kierunkami tylnymi z tych gleboodpornych i przełożeniem wtórnym - 15/48 - całkowicie w oryginale ze wszystkimi duperelami i homologacyjnymi pierdolami (w trakcie usuwania)

Pozdr rr
henio12323
PostWysłany: Pią 15:26, 06 Wrz 2019    Temat postu:

nie bardzo wiem co chesz osiągnąć. mniejza masa/ wyzsza moc bez kosztów ? moze w nowym motocyklu mozna cos pocudować w starym sprzęcie wszystko co mozliwe juz na pewno podłubane Wink
rrolek
PostWysłany: Pią 13:53, 06 Wrz 2019    Temat postu: 640 EGS z 2005 - powiedzmy, lekki tuning

Witka

Się tak jakoś złożyło ze po 19 latach na innych pierdopedach kupilem sobie znowu LC4ke do wycieczkowania w łatwym i co najwyżej srednio-trudnym offie.
2005 640 LC4 EGS dokladniej, jak na swój wiek w niezłym stanie. Przy mniejszych pojemnosciach które mam/mialem wydaje mi się jednak jakiś wolowaty (nawet przy 620 EGS na Dell'orciaku który mialem ongiś).
Tłumik wyglada że z 625sxc (muszę sprawdzić numery), American forest administration aproved czy cosik tak pod logiem kateema napisali.
Robił ktoś z was te wszystkie mody z BST? Daje to coś?
Ja wiem można i fcra. Taniej może jakiś kitajski TMo podobny. Ktoś ma tu jakieś doświadczenia?
Może inny tłumik? Dominator proponuje dość tanie i względnie lekkie, tylko czy z dbkilerem (tisze jediesz dalsze budiesz) dającym względnie niską wrzaskliwosc nie będzie tak samo mulił jak ten założony?
Akrapy i inne krociowe cuda-wianki na kiju odpadają. Ot nie wiem czy się polubimy nie myślę inwestować.

Mile widziane osobiste impresje nie netowe legendy.

Pozdrowka
rr

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group