Autor Wiadomość
fomek5
PostWysłany: Czw 11:27, 05 Lis 2020    Temat postu:

Miałem podobnie, ale u mnie był nowy zaworek bajpas i nowy uszczelniacz, lecz miałem niestety wyrobione trochę gniazdo uszczelniacza i musiałem wstawić vitonowy wysokociśnieniowy, gumowany uszczelniacz, który już uszczelnia super i nie wyskakuje, cena około 70 zł bodajże
patryk14100
PostWysłany: Śro 15:58, 07 Paź 2020    Temat postu:

tez mam 620sc dzsiaj po jezdzie zobaczylem, że kapie mi olej z prawego dekla.
po odkreceniu wylecialo sporo oleju caly stator zalany i zauwazylem ze cisnienie wypchnelo uszczelnacz, wepchnalem go spowrotem.
Co możebyc przyczyna?
z tego co czytam to pewnie te zaworki i sa chyba 2 jeden ten z tłoczkiem bypass i jak dobrze rozumiem drugi jest w komorze walu korbowego?
Mial ktos moze podobny przypadek ?
Rysiek24
PostWysłany: Pią 9:36, 18 Paź 2019    Temat postu:

sam niepowinien wyjsc po wykreceniu sruby , nadziej go na cos , olowek , kolek , albo majac zalany silnik olejem , poprostu kopnij kilka razy to cisnienie oleju go wypchnie ( oczywiscie na deko tak aby nie odpalil). Sprawdz cz ynowy pracuje plynnie w kanaliku
Shimy
PostWysłany: Pią 9:16, 18 Paź 2019    Temat postu:

Siema, tutaj masz wszystko pokazane/opisane:

https://prnt.sc/pkycop
Dawidoooo99
PostWysłany: Czw 12:25, 17 Paź 2019    Temat postu: Zawór

Witam posiadam ktm lc4 620 super compotetion i chciałbym wymienić zawór by - pass pomoże ktoś jak to zrobić i która to śruba od dołu jest pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group