Autor |
Wiadomość |
fomek5 |
Wysłany: Czw 11:27, 05 Lis 2020 Temat postu: |
|
Miałem podobnie, ale u mnie był nowy zaworek bajpas i nowy uszczelniacz, lecz miałem niestety wyrobione trochę gniazdo uszczelniacza i musiałem wstawić vitonowy wysokociśnieniowy, gumowany uszczelniacz, który już uszczelnia super i nie wyskakuje, cena około 70 zł bodajże |
|
|
patryk14100 |
Wysłany: Śro 15:58, 07 Paź 2020 Temat postu: |
|
tez mam 620sc dzsiaj po jezdzie zobaczylem, że kapie mi olej z prawego dekla.
po odkreceniu wylecialo sporo oleju caly stator zalany i zauwazylem ze cisnienie wypchnelo uszczelnacz, wepchnalem go spowrotem.
Co możebyc przyczyna?
z tego co czytam to pewnie te zaworki i sa chyba 2 jeden ten z tłoczkiem bypass i jak dobrze rozumiem drugi jest w komorze walu korbowego?
Mial ktos moze podobny przypadek ? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 9:36, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
sam niepowinien wyjsc po wykreceniu sruby , nadziej go na cos , olowek , kolek , albo majac zalany silnik olejem , poprostu kopnij kilka razy to cisnienie oleju go wypchnie ( oczywiscie na deko tak aby nie odpalil). Sprawdz cz ynowy pracuje plynnie w kanaliku |
|
|
Shimy |
Wysłany: Pią 9:16, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
Siema, tutaj masz wszystko pokazane/opisane:
https://prnt.sc/pkycop |
|
|
Dawidoooo99 |
Wysłany: Czw 12:25, 17 Paź 2019 Temat postu: Zawór |
|
Witam posiadam ktm lc4 620 super compotetion i chciałbym wymienić zawór by - pass pomoże ktoś jak to zrobić i która to śruba od dołu jest pozdrawiam |
|
|