Autor Wiadomość
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 23:10, 16 Cze 2012    Temat postu:

ja śmgam na castrol power racing 1 4t 10w/50 ;]
henio12323
PostWysłany: Sob 6:44, 16 Cze 2012    Temat postu:

najpopularniejszy motul 300V, wazne że pełen syntetyk itp. na 300Vłce najwiecej ludzi smiga. cena teraz troche podskoczyła ;/ ale zawsze to taniej niz motorex
Jerzu
PostWysłany: Pią 22:37, 15 Cze 2012    Temat postu:

A jaki olej polecacie do 4t?? Zalecanego dla KTM-ów Motorexa czy coś innego?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:51, 29 Maj 2012    Temat postu:

z drugiej strony jest odprowadzenie wody lub oleju, zalezy co pierwsze strzeli Razz
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 21:26, 29 Maj 2012    Temat postu:

A sorki Very Happy, to czyli ten odprowadzający płyn jest z drugiej strony zaraz pod pompą wody Smile).
henio12323
PostWysłany: Wto 21:23, 29 Maj 2012    Temat postu:

to po co pisać jak sie nie wie ? to jest odpływ wody znad fajki, jak masz wszystko złozone i przelecisz przez wode, to woda która ewentualnie poleci nad fajke wyleci włsnie tym otworem. skoro miałes tam olej, to musiał sie skądsc wziąc, moze uszczelnieniami wałków od dzwigienek, moze pokrywkami popatrz dobrze
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 16:43, 29 Maj 2012    Temat postu:

Hmm z tego co mi się zdaje jest to dren w głowicy odpowiadający np za to że jak ci pójdzie jakiś simering, lub np uszczelka pod głowicą by woda z układu chłodzenia nie dostała się do cylindra i go nie zatarła. Tak mi się zdaje ale czy dobrze nie jestem pewien. I jeśli serio to kropelka to chyba nie ma się czym przejmować, bo może za dużo oleju wlałeś lub miałeś glebę i po prostu tego czego moto nie przepaliło nim wyrzuciło.
herisson
PostWysłany: Wto 16:00, 29 Maj 2012    Temat postu:

To ja również się dorzucę, skoro ktoś świeżo dał posta o oleju.
http://imageshack.us/f/848/zdjecie1u.jpg/
W zaznaczonym miejscu ostatnio zauważyłem tak jakby kroplę oleju. Czy to coś poważnego? Może jakaś uszczelka poszła?
hacker33
PostWysłany: Wto 10:51, 29 Maj 2012    Temat postu:

Nie tyle nadmiar oleju co gazy. Olej się nagrzewa i powietrze z silnika musi gdzieś uciec.
Jest to takie odpowietrzenie silnika.
U mnie oryginalnie jest puszczony do środka ramy, możesz też kupić specjalny filterek powietrza dedykowany właśnie do odm.
Nie będzie Ci wtedy zasysać syfu do silnika.

http://akcesoriasamochodowe.istore.pl/pl/filtr-na-odme-zaimpregnowany-9-11-mm-r1-33355.html

Przez to, że powietrze u Ciebie nie miało gdzie uciec wywaliło uszczelniacz.


PS. w DRZ np. odma jest puszczona do wnętrza airboxu. I takie rozwiązanie spotyka się dość często.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 8:22, 29 Maj 2012    Temat postu:

Jest to odma którą wiele osób odłącza i puszcza luzem i zaślepia właśnie otwór w gaźniku bo wtedy on jest nie potrzebny. U ciebie nie rozumiem jednego. Skoro masz zaślepioną dziurkę w gaźniku to czemu odma (ten wężyk był dalej do niego podłączony?! W takim przypadku wężyk powinien gdzieś być umiejscowiony pod silnikiem by nadmiar oleju po prostu wylatywał na ziemię a tak to nadmiar dusi się w wężyku i jakaś kaszana się robi.
Jerzu
PostWysłany: Wto 5:59, 29 Maj 2012    Temat postu: Olej

Witam, mam drobny problem. Wczoraj podczas przejażdżki wypchało mi uszczelkę sprzęgła i wyrzuciło cały olej. Po odkręceniu korka wlewu oleju okazało się, że było tam sporo ciśnienia. I tutaj moje pytanie, gdy przywiozłem motorek wężyk odpowietrzenia był zapięty do gaźnika, sprawdzałem to w manualu i faktycznie na zdjęciu jest tam przypięty, tylko czy w SX jest tak samo jak w EXC, bo u mnie to miejsce w gaźniku ma ślepą ściankę. Proszę o pomoc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group