Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 23:10, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
ja śmgam na castrol power racing 1 4t 10w/50 ;] |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 6:44, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
najpopularniejszy motul 300V, wazne że pełen syntetyk itp. na 300Vłce najwiecej ludzi smiga. cena teraz troche podskoczyła ;/ ale zawsze to taniej niz motorex |
|
|
Jerzu |
Wysłany: Pią 22:37, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
A jaki olej polecacie do 4t?? Zalecanego dla KTM-ów Motorexa czy coś innego? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:51, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
z drugiej strony jest odprowadzenie wody lub oleju, zalezy co pierwsze strzeli |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 21:26, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
A sorki , to czyli ten odprowadzający płyn jest z drugiej strony zaraz pod pompą wody ). |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:23, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
to po co pisać jak sie nie wie ? to jest odpływ wody znad fajki, jak masz wszystko złozone i przelecisz przez wode, to woda która ewentualnie poleci nad fajke wyleci włsnie tym otworem. skoro miałes tam olej, to musiał sie skądsc wziąc, moze uszczelnieniami wałków od dzwigienek, moze pokrywkami popatrz dobrze |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 16:43, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
Hmm z tego co mi się zdaje jest to dren w głowicy odpowiadający np za to że jak ci pójdzie jakiś simering, lub np uszczelka pod głowicą by woda z układu chłodzenia nie dostała się do cylindra i go nie zatarła. Tak mi się zdaje ale czy dobrze nie jestem pewien. I jeśli serio to kropelka to chyba nie ma się czym przejmować, bo może za dużo oleju wlałeś lub miałeś glebę i po prostu tego czego moto nie przepaliło nim wyrzuciło. |
|
|
herisson |
Wysłany: Wto 16:00, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
To ja również się dorzucę, skoro ktoś świeżo dał posta o oleju.
http://imageshack.us/f/848/zdjecie1u.jpg/
W zaznaczonym miejscu ostatnio zauważyłem tak jakby kroplę oleju. Czy to coś poważnego? Może jakaś uszczelka poszła? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 10:51, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
Nie tyle nadmiar oleju co gazy. Olej się nagrzewa i powietrze z silnika musi gdzieś uciec.
Jest to takie odpowietrzenie silnika.
U mnie oryginalnie jest puszczony do środka ramy, możesz też kupić specjalny filterek powietrza dedykowany właśnie do odm.
Nie będzie Ci wtedy zasysać syfu do silnika.
http://akcesoriasamochodowe.istore.pl/pl/filtr-na-odme-zaimpregnowany-9-11-mm-r1-33355.html
Przez to, że powietrze u Ciebie nie miało gdzie uciec wywaliło uszczelniacz.
PS. w DRZ np. odma jest puszczona do wnętrza airboxu. I takie rozwiązanie spotyka się dość często. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 8:22, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
Jest to odma którą wiele osób odłącza i puszcza luzem i zaślepia właśnie otwór w gaźniku bo wtedy on jest nie potrzebny. U ciebie nie rozumiem jednego. Skoro masz zaślepioną dziurkę w gaźniku to czemu odma (ten wężyk był dalej do niego podłączony?! W takim przypadku wężyk powinien gdzieś być umiejscowiony pod silnikiem by nadmiar oleju po prostu wylatywał na ziemię a tak to nadmiar dusi się w wężyku i jakaś kaszana się robi. |
|
|
Jerzu |
Wysłany: Wto 5:59, 29 Maj 2012 Temat postu: Olej |
|
Witam, mam drobny problem. Wczoraj podczas przejażdżki wypchało mi uszczelkę sprzęgła i wyrzuciło cały olej. Po odkręceniu korka wlewu oleju okazało się, że było tam sporo ciśnienia. I tutaj moje pytanie, gdy przywiozłem motorek wężyk odpowietrzenia był zapięty do gaźnika, sprawdzałem to w manualu i faktycznie na zdjęciu jest tam przypięty, tylko czy w SX jest tak samo jak w EXC, bo u mnie to miejsce w gaźniku ma ślepą ściankę. Proszę o pomoc. |
|
|