Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 7:20, 19 Mar 2021    Temat postu:

ale texa nie ma mozliwosci zmiany mapy raczej, tylko podstawowy odczyt/ diagnostyka
amek721
PostWysłany: Pią 7:04, 19 Mar 2021    Temat postu:

Texa też sobie z tym radzi Smile i przynajmniej kilka innych
henio12323
PostWysłany: Czw 21:11, 18 Mar 2021    Temat postu:

wgranie mapy to raczej jedynie oem komp albo kabelek od chinola Very Happy
Pajka
PostWysłany: Czw 21:06, 18 Mar 2021    Temat postu:

Tego nie wiem, wysłał mi tylko screena z jakiegoś programu z błędami. Wgrywali nową mapę także raczej nie po kabelku od chinola.
amek721
PostWysłany: Czw 18:13, 18 Mar 2021    Temat postu:

jakiego kompa używaliście?
Pajka
PostWysłany: Czw 18:03, 18 Mar 2021    Temat postu:

May update dla potomnych. Kumpel podpiął pod kompa i wywaliło kilka błędów. Po wykasowaniu moto jak nowe. Jednak warto co jakis czas podpiąć pod kompa, w tym moto były błędy:
Błąd czujnika ciśnienia w cylindrze, błąd czujnika temperatury, czujnika położenia przepustnicy, wtryskiwacza i pompy paliwa.
Pajka
PostWysłany: Nie 12:57, 01 Lis 2020    Temat postu:

Moto w końcu ogarnięte, chodzi jak powinno. Powód - aż głupip się przyznać, za niskie obroty. Podniesione do prawidłowych w granicach 1850 i jak ręką odjął, nie gaśnie przy dodawaniu gazu. Profilaktycznie zmienię jeszcze świecę, bo jeszcze mu się zdarza strzelić w tłumik. Znowu fun z jazdy.
adriantix798
PostWysłany: Sob 19:11, 31 Paź 2020    Temat postu:

Wiem ze nowicjusz, to pewnie nie mam pojęcia... Ale miałem już parę motocykli na gaźnikach nie tylko singli ale rzędówki tez i zawsze ustawienia i synchronizacje robiłem sam, także jakies tam doswiadczenie z gaznikami mam.
Głównie chodzi mi o to ze jak moto strzeli w gaznik to później jest problem z odpaleniem ... a podczas normalnego zgaszenia jest wszystko spoko.
Może załączę filmik o co dokładnie mi chodzi.
https://youtu.be/46FWO6vOA4E

Przeczytałem temat i pomyślałem że nasze problemy maja cos wspólnego, ale jak radzicie skupić się na gaźniku, to tak zrobię.
Jak nie dam rady to będę Was prosił o pomoc w innym temacie.
Pajka
PostWysłany: Sob 7:17, 31 Paź 2020    Temat postu:

adriantix798 jest tyle postów na temat regulacji FCRa, że wystarczy poszukać, albo dogadaj się z Heniem. Ten temat dotyczy czegoś całkowicie inbego i niech tak zostanie
henio12323
PostWysłany: Pią 23:22, 30 Paź 2020    Temat postu:

nie ma kompletnie zadnego znaczenia kto jak ma ustawione Very Happy - pytanie bardziej powinno brzmieć jakie macie dysze wolne - co i tak troche sensu nie ma - bo to sie ustawia indywidualnie pod dany motocykl, zacznij od ustawien fabrycznych potem ustawiaj według objawów - jak nie bardzo rozumiesz jak działa gaźnik - bo to podstawa żeby go wyregulować to albo zleć to komuś albo poczytaj - nawet w serwisówce są informacje, polecam z yamahy yzf/WR tam jest duzo ciekawych info
adriantix798
PostWysłany: Pią 19:23, 30 Paź 2020    Temat postu:

A jak macie u siebie ustawiona srube mieszanki ? Ile obr ?
henio12323
PostWysłany: Pią 16:43, 30 Paź 2020    Temat postu:

kazdemu kto wyregulował gaźnik Very Happy sruba składu to jedna z bardzo wielu regulacji w tym motocyklu - reguluj dalej
adriantix798
PostWysłany: Pią 13:21, 30 Paź 2020    Temat postu:

Mam u siebie bardzo podobny problem do autora tematu. Z tym ze mój to EXC 450 RFS na gaźniku. Moto ładnie odpala na zimnym, w miarę rowno pracuje na wolnych obrotach, lecz problem zaczyna się gdy chce się go wkręcić na obroty, dzieje się tak raz na jakiś czas. Czasami przy delikatnym odkręceniu, czasami przy konkretnym. Po tym jak zgaśnie sam zawsze jest problem z odpaleniem, a przy normalnym zgaszeniu z przycisku pali na dotyk.

-zawory ustawione
-gaznik czyszczony, dawka minimalnych obr ustawiona na 1 obrót


Czy komuś udało się rozwiązać ten problem?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:09, 18 Paź 2020    Temat postu:

trzeba by zrobic jeszcze jakas diagnoze - pompa zamiennikowa moze nie podawac odpowiedniego cisnienia, zamiast zmienaic w ciemno lepiej jest zmierzyc cisnienie i jej wydatek. mozna by komputerem diagnostycznym wzbogacic mu mieszanke, da sie mu poprawic dawke na wolnych obrotach wtedy trudniej go zdławić, nie prycha jak sie trafi w "pusty suw" - ale to czesto urok duzych 4T.
Pajka
PostWysłany: Nie 18:58, 18 Paź 2020    Temat postu:

Temat powraca. Do tego przy gwałtownym dodaniu gazu strzał, gaśnie i potem ciężko odpalić. Zawory sprawdzone, pompa paliwa wymieniona (zamiennk), filtry nowe oryginalne, wtryskiwacz rozpyla ok, sprawdzony manualnie. Wydaje sie być trochę lepiej po podniesieniu obrotów. Dla ciekawostki kumpel ma w EXC 500 z 2012 dokładnie takie same objawy. Macie jakieś pomysły?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group