Autor Wiadomość
iwald
PostWysłany: Nie 18:12, 24 Lis 2019    Temat postu:

Będę niedługo wystawiał Ktm exc 300 2013 rok i mieszkam niedaleko Ciebie, jak jesteś zainteresowany pisz na PW.
jachu1111
PostWysłany: Pią 21:16, 22 Lis 2019    Temat postu:

No poprostu moi znajomi mają wyebane na te Moto nic nie robią nawet oleju nie zmieniają tylko ogień. Więc po prostu dalem takie porównanie, że zależy kto jak dba to Moto z 2005 roku może być super zadbane A Moto z 2107 może okazać się super zajazdem
rrolek
PostWysłany: Pią 21:09, 22 Lis 2019    Temat postu:

Ale że co? Że rocznik 2017 nie teges, czy może owi kolesie nie kochają szczerze swojego żelaza?

Pozdrawiam rr
jachu1111
PostWysłany: Pon 15:59, 18 Lis 2019    Temat postu:

Moja 450 ma 590mtg i jeździ i wygląda super. Znajomi mają z 2017roku to gorzej wyglądają i mają zajechane je na maxa w porównaniu do mojej z 2009r
henio12323
PostWysłany: Pon 15:47, 18 Lis 2019    Temat postu:

czyli jak kazdy inny licznik, chociaz ja mam wrazenie ze nie liczy mth jak sie nie kręci koło ( u mnie nie liczył mth jak miałem uszkodzony czujnik przy kole) a znaleźc nie zajechana sztuke jak to bywa w PL - loteria Smile
jak chcesz to 250tke mam z 16stego roku za 20 tysiecy w 4T. stan sprawdzony niski przebieg
jachu1111
PostWysłany: Pon 15:45, 18 Lis 2019    Temat postu:

No tak licznik mtg liczy jak silnik zaraz zacznie pracowac
Sejwicz
PostWysłany: Pon 15:42, 18 Lis 2019    Temat postu:

Dzieki za cenne informacje. Byle by tylko znalezc moto ktore nie jest zajechane i dobrze serwisowane Very Happy a jak z tym oryginalnym licznikiem mth w ktm? Czytalem gdzies ze on poprostu pokazuje godziny pracy silnika ale nie na najwyzszych obrotach, nawet liczy je na biegu jalowym jak pyrka sobie na stojaku. Czy to prawda?
henio12323
PostWysłany: Pon 15:28, 18 Lis 2019    Temat postu:

sugeruje jeden model. plusy sa ze moto jedzie, minusy ze sie psuje jak to kazda wyczynowka. szkoda doszukiwania sie nie wiadomo czego. ile ma mocy - producent tego nie podaje, to nie ma istotnego znaczenia. koszta wynikaja od zakresu prac, 1000-10000 zł. co ile mth - obsluga silnika wg producenta to pewnie 100-150 godzin.
jachu1111
PostWysłany: Pon 15:27, 18 Lis 2019    Temat postu:

Mam taki od 6 lat Moto bezawaryjne prowadzenie mega . Tłoki amator i 200 mtg poleci . Znajomy ma 400 exc i na tłoku ma 350 mtg i nie ma zamiaru zmieniać zresztą w tym Temacie można książkę pisać. Co do reszty nie kupuj RFS to stara konstrukcja może dobra ale zawieszenie w nowszych modelach Bajka . Tobie jako amatorowi gwarantuje ,że nie raz 450 z pod tylka ucieknie . Jak kupisz nie zajezdzoone Moto to będziesz zadowolony . A co do kosztów to Enduro takie Hobby jak będziesz za mocno Żydził kasę na serwis Moto to odwróci się to przeciwko Tobie że zdwojoną siłą .
Sejwicz
PostWysłany: Pon 15:22, 18 Lis 2019    Temat postu:

jachu1111 napisał:
Exc 450 -2008-2011 będzie idealne .


jachu1111 przedzial rocznikowy ktory podales co sugeruje? Moze sie ktos wypowie o silniku 450 exc 2008-2011? Plusy, minusy, wady, zalety, ile ma mocy w km? I najlepiej co ile mth sie cos wymienia i przyblizony koszt. Z gory dzieki byki, bo po zimie na bank cos bede kupywal wiec mam czas aby na spokojnie na tym forum wszystko sie dowiedziec Very Happy
jachu1111
PostWysłany: Pon 14:57, 18 Lis 2019    Temat postu:

Exc 450 -2008-2011 będzie idealne .
henio12323
PostWysłany: Pon 14:08, 18 Lis 2019    Temat postu:

tak oznaczenie silnika z modeli 00-07,
chyba poniosło cie jak 250tka bardziej elastyczna Very Happy wyzej tez podkreslilem ze w prowadzeni urzeczywiscie na plus jest 250tka.
w takim razie proponuje troche dorzucic i kupic EXC-F 350tke,
albo 400tke z rocznków 2008-2011 EXC-R
Sejwicz
PostWysłany: Pon 13:07, 18 Lis 2019    Temat postu:

Wlasnie ogladalem oferty 450tek na olx. Co chwile rzuca mi sie w oczy RFS, to jakies oznaczenie silnika? Co do 450 i 250 to roznica w kilogramach moze jest mala, ale jest duza roznica w prowadzeniu. 250 jest bardziej elastyczne, przewidywalne i mozna go odkrecac na maxa a przy 450 dwa razy zawsze myslalem nad tym czy manetkw odkrecic do 3/4. Rece targalo, ogolnie nie przyjmeny motor pomimo iz waze 100kg
henio12323
PostWysłany: Pon 12:20, 18 Lis 2019    Temat postu:

250 tez jest dosyc ciezkie, jezeli chodzi po sucha wage jest niewiele lzejsze od 450tki, - czuc natomiast na pewno roznice podczas samej jazdy. tylko ze 250 w 4T na strome piony jest dosc slabym sprzętem (mocowo ) sx to crossowka exc to enduro - wiec roznice pewnie znasz. rocznik szukaj taki na jaki cie stać. na pewno nie lepiej kupowac crossówek do enduro - sam o tym wspomniales. huska z nowszych lat to ktm w innych plastikach, wiec bez roznicy. japonia w enduro od dawna nie bardzo ma cokolwiek do powiedzenia. 250 exc-f na wtrysku jest od 2012 roku. roznica z cen nie bierze sie z nikad
Sejwicz
PostWysłany: Pon 12:12, 18 Lis 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
na takie haldy i jazda na przoetach lepiej wypada kupic 4T jakas 400-450 spko maszyny, 2T na podjazdy tego typu wcale nie sa dobre - lepsze na podjazdy gorskie gdzie nie ma wyjezdzonych sciezek na wprost tylko trzeba podjezdzac i omijac przeszkody.
200 w 2T bedzie za słabe oczywiscie mozna palowac pod czerwone pole i wszystko do wyjechania, ale to lepsza fura w ciezki teren niz podjazdy


Masz racje, ale 450 w 4t to klocek. Jezdzilem nim kilkanascie razy i mi nie podchodzi. Mocy ma duzo to super sprawa, ale jest ciezki haha. Co bys powiedzial o 250 w 4t(exc badz sx, jakie sa roznice miedzy nimi, serwisowka mth i od ktorego rocznika szukac?) Kiedys w tych tematach siedzialem ale przez 8 lat duzo rzeczy sie pewnie zmienilo. A moze lepiej kupic jakiegos kxf, rmz, yzf albo husqvarne? Tylko se japonce maja full crossy jedynie wr250. Jakos sie uparlem na tego ktm, legendarna marka. Tylko szukajac na olx w cenie exc 250 4t rocznik 2008 moge miec rmz 2013 na wtrysku. A wlasnie, od ktorego roku exc 250 4t jest na wtrysku?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group