Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 16:58, 02 Gru 2019    Temat postu:

zwykle wiele elementów ma wybity rocznik, masz tez numer silnika po którym da sie dojsc co za rocznik ( jak chcesz podeslij mi na PW numer silnika to ogarne co to za rok )
nie opłaca sie kupowac z aliexpres - jak chcesz na nowej oryginalnej częsci znizke to pisz na PW
swoja drogą tam sie pewnie niewiele zmieniało względem rocznikami pod kątem statora
Piotrek777
PostWysłany: Pon 16:14, 02 Gru 2019    Temat postu: KTM DUKE 390 - Brak ładowania - Alternator padł

Witam
No i się stało.
Awaria alternatora – statora – stojana. W skrócie brak ładowania.
Po obejrzanych tutorialach odnośnie awarii systemu ładowania, zdiagnozowałem przebicie do masy na alternatorze.
Po odpaleniu napięcie na wyjściu wynosi około 20 V a po zagrzaniu waha się między 3 a 6V.
Już nie mam złudzeń raczej do wymiany alternator, chyba że jeszcze kable padły na połączeniu dekla z karterem.
Tu się zaczyna mój problem, bo kupując motor właściciel mówił mi, że wymieniał silnik. Nie wiem, z którego roku i jaki model duka 390 to był pomarańczowy, biały, RC, wersja EU, Azja, ABS, Bez abs itd. Itd.
Jedyny znak to na koszu sprzęgłowym jak naprawiałem był wybity rok 2013. To chyba rok produkcji silnika.
Na stronie KTM podaje się konkretnie model.
Orientujecie się czy rzeczywiście są jakieś różnice w zależności od modelu, roku, wersji.
Czy opłaca się kupić z Aliexpress.
Jakieś porady udzielicie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group