Autor Wiadomość
jess34
PostWysłany: Nie 12:35, 03 Cze 2012    Temat postu:

kapturki p/pyłowe to zewnętrzne koło skarpet, ja je czyszczę filmem fotograficznym i nie ma problemu z lagami
henio12323
PostWysłany: Pią 21:39, 01 Cze 2012    Temat postu:

na wszystko trzeba zwracac uwage Razz wystarczy jedno zarysowanie tam gdzie nie powinno byc i częśc moze byc do wymiany. ogólnie operacja jest bardzo prosta w tego typu zawieszeniu, ale bez doswiadczenia łatwo sobie cos pouszkadzać. najlepiej poogladaj filmiki na YT jak robią to zawodowcy i postaraj sie ich nasladowac. zawsze lepiej najpierw to zobaczyc ( nawet nie znając języka angielskiego ) niz potem samemu kombinowac. ja swój pierwszy zawias robiłem włąsnie przy filmiku na YT krok po kroku robiłem jak gosc pokazywał i sie udało ;D


co do kapturków pierwszy raz taka dziwna nazwe słysze, ale chodzi o uszczelniacze przeciwpyłowe, czyli te które widzisz na złozonej ladze. bo masz 2 uszczelniacze 1 pyłowy czyli ten który chroni przed odstawaniem sie syfu pod głowny uszczelniacz olejowy
zyzek512
PostWysłany: Pią 21:16, 01 Cze 2012    Temat postu: Uszczelniacze przedniego zawieszenia, wymiana

Witam, mam do was pytanie, a mianowicie postanowiłem że wymienię uszczelniacze lag(KTM EXC 450 Racing 2003r ), ale nasłuchałem się dużo że w zawieszeniach tego typu, są problemy z wymienieniem uszczelniaczy, i moje pytanie brzmi, czy macie może dla mnie jakieś porady, tipy, na co trzeba uważać, biorąc się za wymienianie. i jeszcze jedno, co to są kapturki pyłowe?
z góry dzięki . Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group