Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Sob 9:14, 04 Sty 2020    Temat postu:

Ani Vertex, ani Wossner nie zbliżą się do oryginalnego tłoka pod względem trwałości. Tak jest nie tylko w KTMie.
pawciak12
PostWysłany: Pią 22:35, 03 Sty 2020    Temat postu:

tłok oryginał najlepiej, najsolidniejszy ze wyszystkich chyba widzialem wossnera do 525 to tandetnie to wyglada moim skromnym zdaniem jedyna zaleta to taka ze wossner wyraznie lzejszy oryginalny jest ciezszy solidniejszy sie wydaje i taki jest, tak samo zawory OEM sa dobre ale lipa bo teraz za oryginalne zawory ze sprezynami trzeba ze 300zł dopłacic ( dwa lata temu zestaw wszystkich zaworow ze sprezynami kosztowal niecałe 800zł teraz ponad 1k) łancuszek iwis. Co do zuzycia sprezyn to w serwisówce jest podane ile jest dopuszczalne zuzycie
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:11, 02 Sty 2020    Temat postu:

hej
tłok vertex, zawory do rfsa kiedyś dawalem proxa i było git, najlepiej razem ze sprężynami
pozdro
sylwu
PostWysłany: Czw 20:08, 02 Sty 2020    Temat postu: wybór częsci rfs

siema, co najlepiej montować w rfs 525?
tłok myślę wossner, łańcuszek iwis, co z zaworami? jakie polecacie zamienniki? wymienia się razem ze spreżynami?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group