Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pią 23:48, 07 Lut 2020    Temat postu:

Moto Krzos Gliwice
henio12323
PostWysłany: Wto 14:00, 04 Lut 2020    Temat postu:

taki grubszy serwis z luzami zaworowymi i przeglądem potrwa dłuzej niz 1 dzien w dobrym serwisie
przemes
PostWysłany: Wto 11:51, 04 Lut 2020    Temat postu:

Nie pisz email tylko normalnie do nich zadzwoń Smile
Kruz
PostWysłany: Wto 9:39, 04 Lut 2020    Temat postu: Szukam serwisu!

Czesc, jako, ze sezon powoli sie zbliża, a wiem jak czesto sprawa wyglada z terminami, pisze w sprawie serwisu moje KTMa.

Sprawa wyglada tak, ze miesiac temu kontaktowałem sie z euroriderem w Katowicach, który po wymianie kilku maili miał do mnie zadzwonic w styczniu i zabrać motocykl na serwis. Dopytywałem dwa razy - cisza. Chyba nie są zainteresowani 😉 Kilka dni temu napisałem również do serwisu KTM w Bielsku, ci nie odpisali w ogole.

Tym samym szukam tutaj. Jestem ze śląska, natomiast mogę dojechać nawet 200-300km o ile ktoś ogarnie motocykl w jeden dzien, abym nie musiał wracac bez motocykla przez polowe Polski 😉

Moze akurat trafi sie tutaj jakiś serwisant. Aby nie pisać na nowo, wkleję po prostu treść maila, ktorego wysłałem do serwisu aby było wiadomo o co dokładnie mi chodzi.

KTM DUKE 690 z 2013r.

Motocykl ma ok. 12 000 km przebiegu, chciałbym wykonać standardowy serwis roczny, wymiana płynów itp.
Druga kwestia to problem, który wyszedł na koniec sezonu. Mianowicie motocykl zaczął wywalać płyn chłodniczy. Gdy odpalę go na postoju a silnik osiągnie wysoką temperaturę zaczyna uciekac płyn(poniżej wrzucam link do filmu na youtube). Podczas jazdy, gdy temperatura spada, płyn przestaje uciekać, chociaż zauważyłem, że oprócz tego poci się jakiś wąż. Niestety po zdemontowaniu owiewki bocznej niewiele widać.
https://www.youtube.com/watch?v=-S9YjBnZYE8
Być może wariują czujniki, gdyż mam wrazenie, ze płyn zaczęło wywalać po zamontowaniu dekata, chociaz moze to zbieg okoliczności.

Trzecia kwestia. Posiadam wydech AKRAPOVIC SLIP-ON, wiem, że nie wymaga on wgrywania dodatkowej mapy, natomiast został też zamontowany dekatalizator dominator. Od tego czasu motocykl lubi czasem zgasnąć, gdy na postoju np. kilka razy się go przegazuje. Słyszałem, że dokładajac do tego wszystkiego filtr K&N można wgrać mu nową mapę, która nazywa się STAGE1. Podobno silnik staje się żwawszy i ustaje w/w problem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group